رضا داودنژاد از نقش پنج سالگی اش در «بی پناه» می گوید

رضا داودنژاد از نقش پنج سالگی اش در «بی پناه» می گوید

فیلم «بی پناه» ۲۹ سال پس از تولید در پردیس سینمایی چارسو به نمایش گذاشته می شود.
در ادامه برنامه مروری بر سینمای دهه ۶۰ ایران، یکشنبه ۲۱ تیر ماه از ساعت ۲۱:۳۰ فیلم «بی پناه» به کارگردانی علیرضا داودنژاد روی پرده می رود و پس از نمایش فیلم نشست نقد و بررسی آن با حضور رضا داودنژاد، بازیگر این فیلم برگزار می شود.
رضا داودنژاد که در ماه های اخیر و بعد از بهبودی کامل، کمتر در مراسم پرسش و پاسخ فیلم ها حاضر شده است، در این برنامه درباره نقشی که در پنج سالگی در این فیلم بازی کرده است، صحبت می کند.
در جلسات قبلی این برنامه، نیز مهراوه شریفی نیا و عطیه معصومی از نقش های کودکی خود در فیلم های «دزد عروسک ها» و «پرنده کوچک خوشبختی» گفته بودند.
فیلم ملودرام «بی پناه» ساخته سال ۱۳۶۵ است که مانند برخی از آثار دیگر علیرضا داودنژاد به مشکلات جوانان و دغدغه‌های اجتماعی می‌پردازد. داستان فیلم درباره مردی معتاد است که زندگی خانوادگی‌اش در آستانه فروپاشی است، اما با حضور یک منجی نجات پیدا می‌کند. فریماه فرجامی، مصطفی طاری، عبدالرضا اکبری و رضا داودنژاد در این فیلم ایفای نقش کرده اند.
برنامه مروری بر سینمای دهه ۶۰ ایران زیر نظر امیر پوریا، منتقد و مدرس سینمای ایران در پردیس سینمایی چارسو برگزار می شود و تاکنون فیلم های «مادیان»، «ریحانه»، «نقطه ضعف»، «پرنده کوچک خوشبختی»، «دزد عروسک ها»، «طلسم»، «شبح کژدم» و «کشتی آنجلیکا» در این پردیس نمایش داده شده است.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین