اولین حضور بین‌المللی «تا آمدن احمد» در جشنواره «جیپور» هند

اولین حضور بین‌المللی «تا آمدن احمد» در جشنواره «جیپور» هند

فیلم سینمایی «تا آمدن احمد» ساخته صادق صادق دقیقی نخستین حضور بین المللی خود را در هشتیمن جشنواره «جیپور» در کشور هند تجربه می کند. صادق صادق دقیقی کارگردان جوان سینما که دومین تجربه فیلمسازی خود در حوزه دفاع مقدس را با فیلم «تا آمدن احمد» تجربه کرده است درباره حضور این فیلم سینمایی در جشنواره «جیپور» در کشور هند گفت: پس از نمایش فیلم «تا آمدن احمد» در جشنواره فیلم فجر بازخوردهای بسیاری دریافت کردم که یکی از آن بازتاب ها تدوین مجدد و اضافه کردن بار عاطفی و دراماتیک داستان بین مرد عراقی و دختر ایرانی بود که این بخش از توصیه ها را در تدوین مجدد تا اندازه ای درنظر گرفتم.
وی ادامه داد: پس از اعمال این تغییرات فیلم را به هشتمین جشنواره فیلم «جیپور» ارسال کردم و پس از اینکه مدیر جشنواره فیلم را دید وجوه انسانی آن را پسندید و در نهایت برای حضور در هشتمین دوره این جشنواره سینمایی پذیرفته شد. البته ناگفته نماند برای حضور در جشنواره فیلم پوسان نیز اقدام کرده ایم.
صادق دقیقی در پایان درباره فعالیت های آتی خود گفت: در حال حاضر مشغول نگارش فیلمنامه ای با موضوع دفاع مقدس با رنگ مایه طنز هستم. نگارش این متن وقت و انرژی بسیاری از من می گیرد و باید با دقت و حوصله روی این فیلمنامه کار کنم. ضمن اینکه فیلم «هم کلاسی من» به تهیه کنندگی پروانه ملک مرزبان و کارگردانی فرزاد اژدری در حال ساخت است و من به عنوان مجری طرح در این پروژه حضور دارم.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین