مجری توسعه پست‌های انتقال شرکت برق منطقه‌ای خوزستان: ظرفیت پست‌برق سوسنگرد فرعی افزایش یافت

مجری توسعه پست‌های انتقال شرکت برق منطقه‌ای خوزستان: ظرفیت پست‌برق سوسنگرد فرعی افزایش یافت

مجری توسعه پست‌های انتقال شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: ظرفیت پست برق ۱۳۲٫۳۳ کیلوولت سوسنگرد فرعی با تعویض یکدستگاه ترانسفورماتور به ۵۰ مگاولت آمپر افزایش یافت.
محمد سلمان‌زاده ساعدی با بیان اینکه ظرفیت پست‌برق سوسنگرد فرعی افزایش یافت، اظهار کرد: با توجه به رشد مصرف بار در شهرستان سوسنگرد به‌ویژه در فصل گرم تابستان در منطقه، هدف از افزایش ظرفیت این پست برق، پایداری شبکه و ایجاد ظرفیت جدید جهت تامین برق مورد نیاز مشترکین بوده است.
وی افزود: در این پروژه یک دستگاه ترانس ۱۳۲٫۳۳ کیلوولت به ظرفیت ۵۰ مگاولت آمپر حمل، نصب و راه اندازی شد.
مجری توسعه پست‌های انتقال شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد: همه امور مربوط به طراحی و خدمات مهندسی، همچنین ساخت تجهیزات و عملیات اجرایی که شامل نصب یک دستگاه ترانس جدید که بهمن ماه سال گذشته آغاز شده، توسط متخصصان و شرکت‌های داخلی انجام گرفته است.
سلمان‌زاده در خصوص هزینه تمام شده این پروژه خاطرنشان کرد: این طرح در مجموع ۲۵ میلیارد ریال هزینه در برداشته که از محل بودجه اعتبارات شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تامین شده است.
وی در پایان از تلاش‌های همکاران معاونت طرح‌های توسعه برق، معاونت بهره‌برداری، مدیریت حراست و امور محرمانه و امور ترابری سنگین این شرکت که در اجرای مراحل حمل، نصب و راه اندازی این پروژه همکاری داشته، قدردانی کرد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین