شرجی‌ باران هم مانع کمرنگ شدن «روز قدس» نشد ؛ شعارهای داغ تر از آفتاب سوزان روزه داران خوزستانی علیه صهیونیست

شرجی‌ باران هم مانع کمرنگ شدن «روز قدس» نشد ؛ شعارهای داغ تر از آفتاب سوزان  روزه داران خوزستانی علیه صهیونیست

مردم روزه‌دار خوزستان پس از سپری کردن شبی که زمزمه ” سُبْحانَکَ یا لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ خَلِّصْنا مِنَ النّارِ یا رَبِّ ….” از فرش به عرش می‌بارید، با‌ حضور خود در یک‌روز بزرگ صفحه دیگری از بندگی را رقم زدند، صفحه‌ای که بار دیگر قلم از چرخش و ثبت این حس انسانیت دریغ ماند و بار دیگر حیرت‌زده شهادت به خلق حماسه‌ای بی‌همتا داد. آری روز قدس با فضای معنوی مردم روزه‌دار خوزستان، سرزمین آفتاب سوزان و شرجی‌های نفس‌گیر رنگ و بوی خاصی به خود گرفت، رنگ و بوی صفا، عاطفه و دوری از بهانه‌های نیامدن در خلق حماسه.
روز قدس امسال نسبت به سال های گذشته یک تفاوت عمده داشت و آن ابراز انزجار از جنایت های آل سعود در یمن بود و مردم با شعارهای مرگ بر آمریکا، اسرائیل و آل سعود جنایت های دشمنان اسلام را محکوم و انزجار خود را از کشتار مسلمانان نشان دادند.
مردم خونگرم وشهید پرور خوزستان دیروز در راهپیمایی روز قدس حاضر شدند تا بگویند یمن یعنی فلسطین و اگر در نقطه ای از جهان اسلام ظالمی علیه مظلومی برخیزد، مسلمانان در هر نقطه ای هماره انزجار خود را از این جنایت ها و ظلم ها ابراز داشته و علیه ظالمان به پا می خیزند .
در قدس بزرگ، ستون‌های پوشالی استکبار غربی با فریاد مستکبر ستیزانه پیروان حق در جهان به لرزه افتاده و مسلمانان با لبیک به نوای امام بر‌حق این انقلاب، در پرتو استقلال و آزادی قرار گرفته است و با این پشتوانه غنی، مشت محکم بر پیکره و دهان یاوه‌گویان فرود آورده و می آورند.
فریادها و مشت‌ها به اختیار خود نبود ، برای حمایت از انسانیت و مظلومیت به اهتزار در آمد و صدا برای خلق پیام دیگری از همدلی و هم‌زبانی ملت آزادی‌خواه و نوع‌دوست این سرزمین از رشته جان برآمد و به‌ همراه میلیون‌ها مسلمان بر گوش و روح قدرتمندان مستکبر کوبیده شد.
صحنه‌های زیبای بندگی در مشت‌های استکبارستیز نهفته بود و نشان داد که ایرانی همواره با سر افرازی، گام در راه برادری گذاشته و برابری را برای تمام جهانیان آرزو می‌کند و تنفر و انزجار خود را از پدیده شوم اسارت انسان در دستان صاحبان قدرت و قاتلان انسانیت فریاد می‌زند.
مردم با سر دادن شعار “ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند” ابراز حمایت خود از ولی فقیه را به منصه ظهور گذاشتند و با شعار انرژی هسته ای حق مسلم ماست حمایت های خود از تیم مذاکره کننده هسته ای نشان دادند.
در این راهپیمایی ، مسوولان ، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، روحانیان، دانش آموزان، دانشجویان، نیروهای انتظامی و انتظامی در کنار اقشار مردمی حضور داشتند .
پیروز باد ایرانی حماسه‌سازی که همیشه در خط مقدم انسانیت‌دوستی و مبارزه با ظالمان بوده و مشق انسانیت را به زمینیان تقدیم کرده است.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین