سرآسیابی: با سیاه‌جامگان کری نداریم

سرآسیابی: با سیاه‌جامگان کری نداریم

قائم‌مقام باشگاه پدیده مشهد گفت: با سیاه‌جامگان بر سر یارگیری کری نداریم اما بر سر اینکه تیم بهتری ببندیم با همه تیم ها رقابت داریم.
مجتبی سرآسیابی با بیان مطلب فوق اظهار داشت: بعد از اینکه شرایط عوض شد و آقای مهاجری سرمربی ما شدند با پراهیچ تمدید کردیم، محسن یوسفی را قرارداد بستیم و حسین بادامکی رو به تیم خودش بازگرداندیم ضمن اینکه با استعلام از سپاهان مرادمند از زیر ۲۳ساله های آنها گرفتیم و سه بازیکن هم از سیاه‌جامگان به نام‌های محمود خمیسی، مهرداد رضایی و کریم احمدی جذب کردیم.

وی در پاسخ به اینکه دلیل اینکه سیاه‌جامگان بازیکنان پدیده و پدیده بازیکن‌های سیاه جامگان را نشانه گرفته است نیز متذکر شد: باور کنید ما هیچ ملاکی به عنوان بازیکن سیاه‌جامگان نداشتیم و ابتدا بنا به پازل تاکتیکی آقای مرزبان و بعد هم آقای مهاجری بازیکن گرفتیم. ما سعی کردیم که کار تاکتیکی خودمان را انجام دهیم و فکرمان را معطوف به غیر از این نکردیم.

قائم‌مقام پدیده خاطرنشان کرد: ما داستان‌مان فرق می‌کرد به هر حال ما سرمربی را آورده‌ایم که چندین سال در سیاه‌جامگان کار کرده بود و از بازیکنانش شناخت کامل دارد لذا طبیعی که بود از سیاه‌جامگان تعداد بیشتری یار بگیریم. ما هنوز هنوز یکی دو سهمیه بزرگسال دیگر جا داریم و گزینه‌های داخلی و خارجی را مدنظر داریم تا تیم را تکمیل کنیم.

وی با بیان این خبر که پدیده به دنبال استخدام یک دستیار خارجی برای مهاجری است نیز گفت: آقای مهاجری یک دستیار خارجی ‌خواسته‌اند که در حال رایزنی هستیم اما مابقی‌ کادر از سال گذشته باقر احمدی و مصطفی صداقت هستند ضمن اینکه حسن بادامکی نیز اضافه شده و مربی گلرها را نیز به زودی اضافه می‌کنیم. در عین حالی که دکتر نادری و عماد مهاجری نیز به کارهای بدنسازی و تغذیه تیم کمک می‌کنند.

سرآسیابی با تمجید از حمایت‌های محسن پهلوان وطنخواه در فصل نقل و انتقالات تاکید کرد: با استفاده از همان منابع مالی اختصاص یافته در حال جذب بازیکنان و عمل به تعهداتمان هستیم و انشاالله به همین ترتیب نیز پیش خواهیم رفت. بحث تسویه حساب با خارجی‌ها و درصد کم باقیمانده بازیکنان از پارسال را نیز در همین فواصل انجام خواهیم داد. در این مدت آقای ریاحی از هیات‌مدیره مجموعه اقتصادی پدیده و دکتر تدین کمک‌های زیادی به ما داشته‌اند که جای قدردانی و تشکر دارد.

وی با بیان این خبر که اردوی تدارکاتی پدیده از خارج از مجموعه تامین اعتبار خواهد شد گفت: در حال رایزنی با مدیرعامل هستیم تا بتوانیم منبع مالی اردوی خارجی یا داخلی‌مان را از جایی خارج از مجموعه تامین کنیم. قول مساعدی هم از آقای وطنخواه گرفته‌ایم و انشاالله یکی از این دو اردوی داخلی یا خارجی را در چند روز آینده مشخص و قطعی خواهیم کرد.

قائم‌مقام پدیده شاندیز در پاسخ به اینکه آیا رقابت همزمان پدیده و سیاه‌جامگان در لیگ امسال می‌تواند دوباره جو پیام و ابومسلم را در خراسان تداعی کند نیز گفت: پیش‌بینی می‌کنم که طراوت ویژه‌ای به فوتبال خراسان بخشیده شده و برای فوتبال استان شرایط خوبی رقم خواهد خورد. قطعا تماشاگران فوتبال‌های خوبی را می‌بینند و در مورد اینکه جو پیام و ابومسلم رخ دهد هم باید گفت آنها این حق را دارند که یک تیم را بیشتر دوست داشته باشند اما قطعا هر دو تیم مورد حمایت آنها خواهند بود.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین