عبدی: مگر ما جنایت کرده‎ایم؟

عبدی: مگر ما جنایت کرده‎ایم؟

کاپیتان سال های اخیر راه‌آهن تهران می‌گوید از بلاتکلیفی تیمشان خسته شده اند و نمی‌ دانند باید شکایتشان را پیش کدام مقام و مسوولی ببرند.
بهادر عبدی در مورد بلاتکلیفی تیم راه‌آهن گفت: باور کنید من هم نمی‌ دانم داستان از چه قرار است. با این وضعیت سرنوشت چند فوتبالیست و چند بازیکن جوان روی هوا رفته است. یکسری اتفاقات رقم خورد که تقصیر را گردن راه‌آهن انداختند و بعدا خودشان فهمیدند که اشتباه کرده اند اما هیچ کس جوابگو نیست و ما فقط خدا را داریم.

او در پاسخ به این سوال که با این حساب باز هم منتظر راه‌آهن می‌ ماند یا در حال مذاکره با تیم های دیگر است گفت: این وسط مشکل پولمان است، اینگونه ما ۹۰درصد از پولمان را از دست می‌ دهیم. کلی بازیکن منتظر گرفتن طلب هایشان هستند. با دو، سه تیم صحبت کرده ام اما هنوز نتیجه قطعی را اعلام نکرده ام.

بازیکن باتجربه راه‌آهن با اشاره به اینکه تا به حال شاید چنین وضعیت سختی نبوده در این مورد ادامه داد: نه تنها من بلکه کسی که ۲۰ سال قبل از من بازی می‌ کرده، مطمئنا چنین وضعی را ندیده. مگر می‌ شود ۵ بازی را ۳ ـ صفر اعلام کرد، مگر ما جنایت کرده ایم.

عبدی در پایان افزود: با اعلام رای چه پیکان در لیگ‌برتر بماند، چه راه‌آهن هر دوی این تیم ها سال بعد مدعی سقوط هستند و همه این ها به دلیل تصمیمات اشتباه آقایان است. در حالی که پیکانی ها یک پله از ما جلوتر هستند زیرا حداقل مربی شان را مشخص کرده اند. من هم به آقای مرزبان بابت سرمربیگری تیم پیکان تبریک می‌ گویم.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین