تسلط ارتش بر منطقه «زلاح» الزبدانی/ تشدید درگیریها در حومه دمشق

تسلط ارتش بر منطقه «زلاح» الزبدانی/ تشدید درگیریها در حومه دمشق

سیطره کامل نظامیان ارتش سوریه بر منطقه «زلاح» واقع در شهر الزبدانی و تشدید درگیریها با تروریست‌های تکفیری در حومه دمشق از مهم‌ترین تحولات میدانی سوریه به شمار می‌‌روند.
ارتش سوریه و نیروهای مقاومت مردمی لبنان به عملیات خود برای آزادسازی کامل شهر الزبدانی در دمشق ادامه می دهند.
بر اساس این گزارش، نظامیان ارتش سوریه در جریان یکی از آخرین عملیات های خود علیه تکفیریها در این شهر، منطقه «زلاح» را از لوث تروریست ها پاکسازی کردند.
در جریان عملیات ارتش و نیروهای مقاومت در این شهر همچنین تعدادی از مزارع واقع در حومه منطقه «زلاح» که تحت اشغال تکفیریها بود نیز پاکسازی شد.
به گفته شاهدان عینی، ارتش سوریه در این عملیات ده ها تکفیری را به هلاکت رسانده و یا زخمی کرد. شماری از تکفیریها نیز به مناطق اطراف منطقه «زلاح» گریختند. ارتش سوریه همچنین بر یک قلعه مهم در شهر الزبدانی سیطره پیدا کرد و هم اکنون در حال پیشروی در این شهر از محور غرب است.
محور مقاومت، یک مرکز مهم وابسته به تروریست های جبهه النصره در بلندی های «برج بلودان» در الزبدانی را هدف قرار داده و ده ها تکفیری را به هلاکت رساندند.
در همین حال، رسانه های سوری از تشدید درگیریهای میان ارتش سوریه و تروریست های تکفیری در منطقه «الغوطه الشرقیه» واقع در حومه دمشق خبر می دهند. گفتنی است، عملیات آزادسازی شهر استراتژیک الزبدانی از هفته گذشته توسط ارتش سوریه و نیروهای مقاومت مردمی لبنان کلید خورده است.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین