فرمانده تیپ زرهی حضرت حجت: ساماندهی مزار شهدای مدافع حرم اهواز اقدامی شاخص است

 فرمانده تیپ زرهی حضرت حجت: ساماندهی مزار شهدای مدافع حرم اهواز اقدامی شاخص است

فرمانده تیپ زرهی حضرت حجت (عج) گفت: ساماندهی مزار شهدای مدافع حرم اهواز یکی از اقدامات شاخص شهرداری اهواز به شمار می‌رود. سردار عباس یوسفی صبح امروز یکشنبه در بازدید از پروژه بهسازی و بازسازی مزار شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم در اهواز اظهار کرد: با توجه به تغییر و تحولات شایسته‌ای که در آرامستان بهشت‌آباد شاهد بوده‌ایم، می‌توان پیش‌بینی کرد که به‌زودی نظم و انضباط خاصی در امر ساماندهی این مکان حکمفرما خواهد شد.
یوسفی اظهار کرد: یکی از شاخصه‌های مهم و مدنظر مردم با توجه به ارادت قلبی و عمیقی که همگی به مقام شهدای دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم دارند دسترسی راحت به مزار این شهدا برای تجدید بیعت با آنها است.
وی تأکید کرد: خوشبختانه مدیریت سازمان آرامستان های شهرداری اهواز با درک عمیقی که از این مقوله داشته اقدام شایسته‌ای در راستای مستقل کردن مزارهای شهدای ما از خود نشان داده است.
فرمانده تیپ زرهی حضرت حجت (عج)، نقطه عطف مستقل کردن مکان مربوط به مزار شهدای مدافع حرم را مدیریت بهتر و منضبط تر بازدیدهای استانی و کشوری دانست و افزود: متمرکز کردن شهدای مدافع حرم در یک مکان مشخص اقدامی مدبرانه تلقی می‌شود چرا که در بازدیدهای مسئولان استانی و کشوری می‌توان مدیریتی منضبط تر و منسجم‌تر از خود نشان داد.
یوسفی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سرهنگ کریم غوابش از مدافعان حرم حضرت زینب (س) بیان کرد: شهید غوابش پس از شهید کجباف و دریساوی سومین شهید مدافع حرم محسوب می‌شود که از تیپ زرهی حضرت حجت (ع) به مقام شامخ شهادت نائل آمد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین