معاون سیاسی استاندار: دختران بازمانده از تحصیل در خوزستان شناسایی می‌شوند

 معاون سیاسی استاندار: دختران بازمانده از تحصیل در خوزستان شناسایی می‌شوند

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: با اجرای طرحی از سوی آموزش‌ و پرورش خوزستان، دختران بازمانده از تحصیل شناسایی می‌شوند.

فرج‌الله خبیر پش از ظهر امروز دوشنبه در جلسه کارگروه زنان و خانواده استان خوزستان اظهار کرد: اینکه آموزش و پرورش خوزستان بخشی از فعالیت‌های خود را به شناسایی دختران بازمانده از تحصیل اختصاص می‌دهد، طرح بسیار خوبی است.

وی با بیان اینکه هدف از این طرح، جذب ۱۰ درصد دختران بازمانده از تحصیل است، افزود: باید این دختران را شناسایی کرده و میزان جامعه هدف خود را ارتقا دهید که در خصوص تأمین اعتبار، سعی می‌کنیم از محل اعتبارات استانی از این طرح حمایت کنیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان عنوان کرد: در طرح ارتقای وضعیت بهداشت روانی و سلامت جسمانی زنان و خانواده و همچنین دانش آموزان دختر، خود را مقید به ۴۷۳ دانش‌آموز نکنید و جامعه هدف خود را افزایش دهید.

خبیر تصریح کرد: مسائلی که مربوط به امور بانوان است و طرح‌هایی که قرار است در این زمینه اجرا شود را باید به صورت مستمر دنبال کرده و اول طرح‌ها را در کارگروه زنان استان تصویب کرده و بعد به سازمان مدیریت برنامه‌ریزی ابلاغ کنید.

وی ادامه داد: برای آموزش‌ها باید از ظرفیت سازمان‌های دیگر مثل فنی و حرفه‌ای استفاده کنید.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان بیان کرد: کانون‌های فرهنگی و اجتماعی را به کانون‌هایی برای فعالیت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد تبدیل کرده و نام آن را به کانون‌های بانوان و خانواده تغییر دهید.

خبیر گفت: این کانون‌ها باید محل اجتماع و فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد شود.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین