وزیر کشور : دستگاه‌ها گزارش خود را در زمینه عفاف و حجاب به مردم بدهند !

وزير كشور : دستگاه‌ها گزارش خود را در زمینه عفاف و حجاب به مردم بدهند !

عبدالرضا رحمانی‌فضلی در حاشیه هفتاد و پنجمین نشست جلسه شورای اجتماعی کشور در جمع خبرنگاران درباره عفاف و حجاب گفت: دستگاه‌ها گزارش خود را در زمینه عفاف و حجاب به مردم بدهند.
وزیر کشور در این جلسه پیرامون مساله عفاف و حجاب در جامعه گفت: نیروی انتظامی در این زمینه هوشمندانه عمل کرده و مورد خاصی نداشته‌ایم.
وی ادامه داد: دستگاه‌ها گزارش خود را در زمینه عفاف و حجاب به مردم بدهند که مردم را خوشحال کنند.
رحمانی‌فضلی درباره طرح انضباط شهری در منطقه ۱۲و جمع‌آوری معتادان نیز گفت: زمانی که ما ستاد موادمخدر را تحویل گرفتیم، گنجایش معتادان ۴۰ نفر بود که تا آخر امسال برنامه‌ریزی انجام دادیم که به ما تحویل داده شود. گنجایش موجود ۱۰ هزار نفر بود که در حال حاضر چهار هزار نفر بهره‌برداری می‌شود. امیدواریم در چند ماه آینده به ۶ هزار نفر و تا پایان سال به ۱۰ هزار نفر برسد که بر این اساس می‌توانیم با این ظرفیت از همه معتادان تهران نگهداری کنیم.
وی همچنین درباره دستور کار جلسه دیروز با اشاره به اینکه دستور جلسه دوم شورای اجتماعی مربوط به تعطیلات عید فطر بوده است، اظهار داشت: در این زمینه برنامه‌ریزی‌هایی انجام داده‌ایم، نیروی انتظامی نیز حضور داشت و گزارش‌ها را ارایه کردند تا مردم بتوانند در این چند روز به آرامش و راحتی سفر کنند.
وزیر کشور تصریح کرد: دستور کار سوم، ارایه گزارش سازمان‌ زندان ها است که با توجه به حجم مسایل، قرار شد در جلسه آینده به صورت مفصل به آن بپردازیم.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین