بهشتی: اصلاً به نیامدن دایی فکر نمی‌کنیم

بهشتی: اصلاً به نیامدن دایی فکر نمی‌کنیم

مالک باشگاه ملوان بندرانزلی تأکید کرد، این باشگاه می‌تواند سیدجلال حسینی را به خدمت درآورد.
داریوش بهشتی در مورد آخرین وضعیت مذاکراتش با علی دایی گفت: این مربی یکسری شرایط را برای آمدن به ملوان مدنظر قرار داده بود و ما دنبال اجرای خواسته‌هایش هستیم. البته زمانی که با دایی صحبت می‌کردیم، او قول داد اگر بعضی از خواسته‌هایش هم عملی نشد به ملوان بیاید.

وی با ابراز امیدواری از اینکه علی دایی هدایت تیم فوتبال ملوان بندرانزلی را برعهده بگیرد، اعلام کرد، سرمربی این تیم تا فردا (چهارشنبه) مشخص خواهد شد.

بهشتی در پاسخ به این سؤال که «چرا بدون انتخاب سرمربی اقدام به تمدید قرارداد بعضی از بازیکنان و همچنین جذب بازیکن کرده‌اید؟»، تأکید کرد: ما تا الان با هیچ بازیکنی قرارداد رسمی امضا نکرده‌ایم و این کار را از روز پنجشنبه انجام خواهیم داد که سرمربی مشخص شده است. با چند بازیکنی هم که مذاکره کردیم، مورد تأیید علی دایی بوده‌اند. با این حال تا انتخاب سرمربی قرارداد رسمی با بازیکنی امضا نخواهیم کرد.

مالک باشگاه ملوان بندرانزلی در پاسخ به این سؤال که «آیا در صورت نیامدن علی دایی، گزینه دیگری را مدنظر قرار داده‌اید؟»، گفت: ما اصلاً به نیامدن دایی فکر نمی‌کنیم و امیدواریم که او سرمربی ملوان شود. اگر یک درصد این اتفاق نیفتاد، گزینه‌های دیگری هم در ذهن داریم.

وی در خصوص موضوع حضور سیدجلال حسینی و کریم انصاری‌فرد در ملوان خاطرنشان کرد: اگر شرایط مهیا باشد امکان حضور آنها در ملوان وجود دارد و این نمی‌تواند یک موضوع غیرممکن باشد. سیدجلال هنوز با باشگاه نفت قرارداد رسمی امضا نکرده و می‌توانیم او را به انزلی بیاوریم. درمورد عقد قرارداد با انصاری‌فرد هم مشغول بررسی هستیم تا ببینیم کار را چطور می‌توانیم پیش ببریم.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین