کاظم راست گفتار: پیش‌تولید «آشوب» آغاز شد

کاظم راست گفتار: پیش‌تولید «آشوب» آغاز شد

کاظم راست گفتار بیان کرد که مراحل پیش تولید ساخت فیلم جدیدش با نام «آشوب» آغاز شده و در نظر دارد این اثر را با حضور ۴۳ بازیگر نیمه مرداد مقابل دوربین ببرد.
کاظم راست‌گفتار کارگردان سینما و تلویزیون درباره مراحل آغاز پیش تولید «آشوب» گفت: فیلم «آشوب» یک درام تاریخی است که ریشه در مسائل اجتماعی دارد و به اعتقاد خودم تجربه‌ای تازه در ساخت فیلم در ژانر تاریخی و اجتماعی است در نتیجه مراحل آماده سازی و ساخت این پروژه سینمایی با توجه به بودجه های بخش خصوصی سخت و دشوار است.

کارگردان «عروس خوش قدم» ادامه داد: روایت فیلم «آشوب» به دهه ۲۰ شمسی برمی گردد و داستان جوان تحصیلکرده ای است که توانایی بالایی در نویسندگی دارد و علاقمند به خوانندگی است و در قهوه خانه ها با اسم مستعار «آشوب» پیش پرده خوانی می کند و با توجه به اوضاع سیاسی و اجتماعی آن دوران وارد حوزه سیاست می شود و سوار بر موج به راه افتاده فعالیت هایی انجام می دهد و تصمیم هایی می گیرد که باعث ایجاد آشوب اجتماعی می شود.

وی با اشاره به انتخاب بازیگران فیلم جدید خود گفت: «آشوب» یک فیلم بازیگرمحور است و بیش از ۴۳ بازیگر در آن حضور خواهند داشت که از این تعداد، ۱۸ بازیگر اصلی حضور دارند و باقی نابازیگر هستند. همچنین این فیلم سینمایی اثری پرلوکیشن است و بخش طراحی صحنه و لباس آن سنگین است.

راست گفتار در پایان گفت: مراحل پیش تولید فیلم انجام شده و قرار است فیلمبرداری «آشوب» را از نیمه دوم مردادماه آغاز کنیم. اغلب لوکیشن های فیلمبرداری در تهران است و سکانس هایی را نیز در خرمشهر و آبادان فیلمبرداری خواهیم کرد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین