استاندار خوزستان: کانون های ضد انقلاب از سنگر نماز جمعه می ترسند

 استاندار خوزستان: کانون های ضد انقلاب از سنگر نماز جمعه می ترسند

استاندار خوزستان گفت: کانون های ضد انقلاب همیشه از سنگر نماز جمعه ترس داشته اند.

عبدالحسن مقتدایی پیش از ظهر دوشنبه در همایش اقامه اولین نماز جمعه پس از انقلاب اسلامی اظهار کرد: در سال های گذشته یکی از ویژگی های نماز های جمعه این بود که نقطه نظرات مسئولان برای مردم تببین شود اما حوادثی در کشور رخ داد که این معادلات تغییر کرد.

وی با بیان اینکه مردم ایران هیچگاه خاطرات سال ۶۰ را فراموش نمی کنند، افزود: کانون های ضدانقلاب همیشه از سنگر نماز جمعه ترس داشته اند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: برگزاری نماز جمعه در سال های جنگ به کانونی برای بسیج همه امکانات ارسالی به جبهه ها تبدیل شده بود. یکی از افتخارات خوزستان در این زمینه این است که هیچگاه در زمان جنگ برگزاری نماز جمعه قطع نشد.

مقتدایی گفت: مردمی که در مناسب های نماز جمعه شرکت می کنند باید بدانند کشور ما برای رسیدن به این نقطه تلاش های بسیار کرده است.

وی اظهار کرد: به صورت معمول برای خطیبان نماز جمعه شرایطی در نظر گرفته می شود اما برای نمازگزاران هیچ گونه شرایطی وجود ندارد و هر فردی با گرایش سیاسی مختلف می تواند در این مراسم شرکت کند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه تنها زمانی یک مسئول می تواند موفق عمل کند که شخصیت حقیقی و حقوقی آنها با هم منطبق شود، گفت: هر گاه در کشور موفقیتی حاصل شده تنها به همین دلیل بوده است. زمانی که شخصیت حقیقی و حقوقی افراد یکی باشد مردم نیز رضایتمندی خود را ابراز خواهند کرد.

رئیس دفتر شورای هماهنگی سیاست گذاری امامان جمعه خوزستان نیز در این همایش اظهار کرد: امروزه در ۸۳۰ نقطه از کشور نماز جمعه اقامه می شود که در همین راستا حدود سی هزار نفر عضو ستاد نمازهای جمعه هستند. ۸۰ درصد این افراد به صورت افتخاری فعالیت می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین محمود محمدزاده افزود: در این زمان در ۳۹ نقطه از خوزستان نماز جمعه اقامه می شود که با احتساب دو منطقه عین دو و شهر کارون این تعداد به ۴۱ مورد می رسد.

وی گفت: وضعیت پروژه های عمرانی استان در این زمان قابل قبول است اما جای فعالیت بیشتری نیز وجود دارد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین