حداد عادل در همایش پزشکان جهان اسلام:نگاهی انتقادی به تمدن غرب داریم

 حداد عادل در همایش پزشکان جهان اسلام:نگاهی انتقادی به تمدن غرب داریم

نماینده مردم تهران در مجلس تشکیل و هدایت گروه های تروریستی از جمله داعش را برای تخریب چهره اسلام عنوان کرد و گفت: داعش وسیله ای در دست جریان های سکولار برای ایجاد ذهنیت نادرست از اسلام است.
غلامعلی حدادعادل روز شنبه در مراسم اختتامیه هشتمین کنگره بین‌المللی پزشکان جهان اسلام که در تالار شورای شهر مشهد برگزار شد اظهار کرد: سکولارها همیشه به دنبال تبلیغ در کشورهای اسلامی بوده تا زندگی اجتماعی و دین را از هم جدا کرده و آنچه که در حال حاضر در جهان معاصر می‌بینیم تلاش در راستای دستیابی به همین هدف است.

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب تشکیل و هدایت گروه های تروریستی از جمله داعش را در راستای تخریب چهره اسلام در جهان عنوان کرد و افزود: داعش وسیله ای در دست جریان های سکولار و استکبار برای ایجاد ذهنیت نادرست در خصوص اسلام است.

وی بیان کرد: دشمن در صدد است تا با جریان سازی و بهره گیری گروه داعش و با عنوان مسلمانی در خاورمیانه تصویر نادرستی از اسلام در ذهن جهانیان ایجاد کند این در حالی است که برای همگان آشکار است اسلام معرفی شده توسط داعش و سایر جریان‌های افراطی و تندرو با اسلام ناب کاملا در تضاد است.

اتحاد رمز موفقیت

حداد عادل با بیان اینکه اتحاد و وحدت بین مسلمانان تنها راه ممکن برای ختثی سازی دسیسه های دشمن است، بیان کرد: بسیاری از روشنفکران عقیده دارند که کلید خوشبختی در دستان کشورهای غربی است و مردم و کشورهای اسلامی باید از غرب تقلید کنند اماپیروزی انقلاب اسلامی و ملت ایران در طول ۳۷ سال گذشته نشان داد فرهنگ اسلامی غنی از آموزه هایی است که منجر به تعالی می شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ضرورت اتحاد جوامع مسلمان در برابر سناریوی تضعیف اسلام توسط سکولاریسم را بیش از گذشته برجسته می کند.

وی ادامه داد: امروز روشنفکرانی که در کشورهای اسلامی تحصیلات عالی دارند دیگر مانند ۱۰۰ سال پیش فکر نمی‌کنند و ما امروز نگاهی انتقادی به تمدن غرب داریم و این موضوع بسیار مهم است.

حداد عادل با بیان اینکه امروز مسلمانان جهان مایل به مدیریت اسلامی در کشورهای خود هستند، بیان کرد: این نکته ای است که رهبر عالیقدر انقلاب نیز با عنوان موضوع سبک زندگی اسلامی از آن یاد می‌کنند.

حداد عادل عنوان کرد: تلاش فزاینده‌ای در تمام کشورهای اسلامی دیده می‌شود تا فرهنگ اسلامی را به عنوان یک نرم‌افزار از جامعه ایرانی معرفی کنند و در این راستا این تغییر بسیار بزرگ تجربه خوبی برای سایر کشورهای اسلامی در قرن فعلی است.

انقلاب اسلامی مسیری پایان ناپذیر

مشاورعالی مقام معظم رهبری با بیان اینکه ملت ایران برای پیروزی و به ثمر رسانیدن انقلاب و دستاورد های آن بهای زیادی را پرداخت کرد، افزود: اهدای ۳۰۰ هزار شهید در این مسیر پایان ناپذیر گوشه ای از مجاهدت های این ملت در راه پایداری است.

وی تاکید کرد: در این راستا وظیفه داریم تا نسل جدید را با آرمان های امام راحل و انقلاب آشنا کرده و آنها را درراستای صیانت از ارزش های اسلام و انقلاب حمایت کنیم.

وی همچنین از ولایت فقیه به عنوان ستون اصلی انقلاب یاد و بیان کرد: حمایت از ولایت فقیه به عنوان مفهوم اصلی پیروزی انقلاب اسلامی است.

حداد عادل با اشاره به برگزاری هشتمین گردهمایی پزشکان جهان اسلام در مشهد مقدس بیان کرد: این اقدام بستر ساز اتحاد و انسجام میان جامعه پزشکی مسلمانان است تا نسبت به تبادل تجربیات خود اقدام کنند.

وی بیان کرد: به طور حتم حضور پزشکان مسلمان در ایران و مشاهده زندگی اجتماعی مردم ایران در آرامش و زندگی به رغم تحریم‌ها و تهدیدها خود بهترین نوع تبلیغ است.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین