سوشا نمی‌تواند در دو بازی آینده هم بازی کند

سوشا نمی‌تواند در دو بازی آینده هم بازی کند

دروازه بان شماره یک پرسپولیس از وضعیت خود برای حضور در بازی آینده بی خبر است و این مساله باعث شده تا تمرکز خود را از دست دهد.
در حالی که برانکو ایوانکوویچ و مربی دروازه بانان پرسپولیس بارها از اعتقاد خودشان به سوشا مکانی خبر داده اند، این دروازه بان از حضورش در بازی آینده پرسپولیس بی اطلاع است و نمی داند مشکل محرومیتش حل شده یا خیر.

سوشا مکانی در بازی آخر پرسپولیس در فصل گذشته و در دیدار برابر استقلال به درگیری با حنیف عمران زاده پرداخت که نهایت منجر به محرومیت سه جلسه ای او از دیدارهای تیمش شد. در این بین گفته می شود دو جلسه از این محرومیت تعلیقی بوده و او بعد از دیدار برابر پدیده می تواند تیمش را همراهی کند.

این در حالی است که طبق حکم کمیته انضباطی که در آن زمان منتشر شده بود اعلام شد سوشا مکانی بازیکن پرسپولیس تهران و حنیف عمران زاده بازیکن استقلال تهران به دلیل ایجاد تنش و درگیری فیزیکی در زمین مسابقه که موجب تحریک تماشاگران شده است و به دلیل بازتاب منفی این اقدام در رسانه ها و مجامع ورزشی و برابر مواد ۶۵ و ۶۶ آیین نامه انضباطی هر کدام به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت دو میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شدند. رای صادره قطعی است.

هر چند این دو بازیکن در نهایت با حضور در کمیته استیناف به دنبال تعدیل این جریمه بودند اما به نظر می رسد این درخواست مورد موافقت قرار نگرفت و سوشا مکانی همچنان باید در دو بازی آینده پرسپولیس هم دور از ترکیب اصلی تیمش حضور داشته باشد.

برانکو ایوانکوویچ نیز در این باره اعلام کرده بود محرومیت سوشا مکانی تعلیقی است اما به نظر می رسد سرمربی پرسپولیس نیز محرومیت کمیته انضباطی او را که بعد از درگیری در بازی استقلال برایش در نظر گرفته شده را با محرومیتش بعد از بازی با لخویا که از سوی کمیته انضباطی باشگاه در نظر گرفته شده است اشتباه گرفته است. سوشا مکانی و خانزاده بعد از دیدار تیم شان در برابر لخویا با یکی از هواداران به درگیری پرداختند که کمیته انضباطی این باشگاه برای دروازه بان تیمش سه جلسه محرومیت که دو جلسه آن تعلیقی بود در نظر گرفته بود. با این حساب و در حالی که سوشا مکانی در آخرین اظهارنظرش در این باره اعلام کرده بود منتظر رایزنی مسوولان باشگاه است تا وضعیتش برای بازی برابر استقلال خوزستان مشخص شود به نظر می رسد او در دو بازی آینده نیز قادر به همراهی پرسپولیس نخواهد بود.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین