چنانی جدی ترین گزینه ریاست میراث فرهنگی خوزستان

چناني جدي ترين گزينه  رياست ميراث فرهنگي خوزستان

آخرین اخبار حکایت دارد؛
چنانی جدی ترین گزینه ریاست میراث فرهنگی خوزستان
سازمان میراث فرهنگی و گردشگری خوزستان این روزها با افزایش زمزمه های تغییرات مدیریتی شرایط خاصی را سپری می کند. هرروز گزینه هایی برای تصدی پست مدیریت این سازمان مطرح می شود که در محافل مختلف تائید و تکذیب هایی را به همرا ه دارد.
بنابر اخبار واصله جدی ترین گزینه این روزهای مدیریت میراث فرهنگی خوزستان عبدالرضا چنانی مدیرسابق اداره میراث فرهنگی شوش است که توسط افشین حیدری سال گذشته برکنار شد. برکناری چنانی درحالی بود که وی تلاش بسیاری برای ثبت جهانی شوش داشت ولی همانند برخی دیگر از مدیران میراث فرهنگی با حضور حیدری حضورش به درازا نکشید.گفته می شود چنانی ارتباط بیشتری با اعتدالیون دارد و در گذشته نیز از گزینه های سرپرستی این سازمان در دولت تدبیرو کلید بوده است.
در دوره مدیریت چنانی شاهد بازدید دکتر روحانی از موزه شوش بودیم که همین مساله موجب شد پس از انتخاب دکتر روحانی در انتخابات خرداد ۹۲ زمزمه های تصدی پست مدیریت سازمان میراث فرهنگی توسط چنانی افزایش یابد.
قابل ذکر است در زمان مدیریت چنانی کارهای ماندگاری در اداره میراث فرهنگی شوش صورت گرفت که متاسفانه بدلایل نامعلوم ایشان را از کار برکنار کردند.

درباره نویسنده

7473مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین