نتانیاهو به مخالفت با توافق هسته‌ای ایران پایان دهد

نتانیاهو به مخالفت با توافق هسته‌ای ایران پایان دهد

مقامات سابق صهیونیست خواستار شدندنتانیاهو به مخالفت با توافق هسته‌ای ایران پایان دهد
جمعی از مقامات سابق نظامی رژیم صهیونیستی با انتشار نامه ای سرگشاده از نخست وزیر این رژیم خواستند تا با پایان دادن به مخالفت خود با توافق هسته ای ایران رابطه ای جدید را با آمریکا آغاز کند.
بیش از ۱۰ نفر از مقامات سابق نظامی اسرائیل با انتشار نامه ای از «بنیامین نتانیاهو» خواسته اند تا ضمن دست برداشتن از مخالفت با توافق هسته ای ایران و آغاز دوره ای جدید در رابطه با آمریکا در راستای تحقق «طرح تشکیل دو کشور» برای حل مناقشات اسرائیل با فلسطینیان حرکت کند.
در این نامه که در شماره دیروز مکتوب روزنامه هاآرتض منتشر شده آمده است: نتانیاهو و کابینه اش در راستای احیای اعتماد از دست رفته میان تل آویو و واشنگتن حرکت کنند. دلیل درخواست برای تغییر رویه نخست وزیر آن است که اسرائیل خود را برای تغییراتی که احتمال می رود در خاورمیانه رخ بدهند آماده کرده و رابطه خود را با آمریکا بهبود ببخشد.
در این نامه همچنین آمده است که روند تحولات خاورمیانه به گونه ای است که امکان تشکیل ائتلافی جدید میان آمریکا و سنیان میانه رو قوت گرفته و اگر اسرائیل خود را به آمریکا نزدیک تر کند می تواند تفکرات خود را در این ائتلاف جدید وارد کند.
در این نامه امضای افرادی همچون روسای سابق شین بت (سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) از جمله «عمی آیالون» و «کارمی گیلون»، «آمرام میتزنا» ژنرال بازنشسته و عضو سابق کنیست، ژنرال بازنشسته شائول آریلی، «رومن برونفمان» از اعضای سابق کنیست، و «آساف هفتز» رئیس سابق پلیس رژیم صهیونیستی دیده می شود.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین