خسرو شکیبایی با «رابطه» می‌آید/ یک داستان واقعی از «مرد راه آهن»

خسرو شکیبایی با «رابطه» می‌آید/ یک داستان واقعی از «مرد راه آهن»

نمایش فیلم «مرد راه آهن» در فرهنگسرای سرو و همچنین اکران و نقد و بررسی فیلم سینمایی «رابطه» به کارگردانی پوران درخشنده به همت مجتمع علامه طباطبایی دو خبر در حوزه سینما هستند.

سومین نشست «سینما شش» فرهنگسرای سرو، به بررسی و نمایش فیلم «مرد راه آهن» می پردازد.

این فیلم براساس داستان واقعی یک افسر ارتش بریتانیایی به نام اریک لومکس ساخته شده است. او در جریان جنگ جهانی دوم یکی از کسانی بود که توسط ژاپنی ها دستگیر شد و به اجبار در ساخت راه آهن تایلند – برمه مشغول به کار شد. لومکس پس از گذراندن مدت ها درد و رنج، متوجه می شود افسر ژاپنی که وی را شکنجه می داده است هنوز زنده است و…

علاقمندان به شرکت در این نشست می توانند ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۱۸ مرداد ماه به فرهنگسرای سرو واقع در خیابان ولی عصر (عج)، ضلع شمالی پارک ساعی، کوی ساعی یکم مراجعه کنند.

اکران «رابطه» در جشنواره «سینما مدرسه»

اکران و نقد و بررسی فیلم سینمایی «رابطه» ساخته پوران درخشنده به همت مجتمع علامه طباطبایی برگزار می‌شود.

فیلم سینمایی «رابطه» چهارشنبه ۱۴ مردادماه ساعت ۱۹ با حضور پوران درخشنده کارگردان فیلم و علیرضا رضاییان بازیگر نقش ناشنوا در سالن نمایش مجتمع فرهنگی و آموزشی علامه طباطبایی اکران می شود و پس از آن جلسه نقد و بررسی فیلم برگزار می‌شود.

جشنواره «سینما مدرسه» به دبیری بهزاد فراهانی در راستای اهداف پرورشی و فرهنگی مجتمع علامه طباطبایی و در جهت ایجاد روحیه نقد و پرسشگری در نوجوانان در محل سالن نمایش این مجتمع برگزار می‌شود.

این برنامه در محل سالن نمایش مجتمع علامه طباطبایی به نشانی بزرگراه نیایش غربی، بزرگراه آبشناسان، انتهای ستاری شمالی، دوربرگردان جنوبی، خروجی دوم، خیابان شعرا، ­پلاک ۱۷ از ساعت ۱۹ تا ۲۲ اجرا می‌شود و اکران برای عموم آزاد و رایگان است.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین