شریل بون برای سومین بار رییس اسکار شد/ دیگر نتایج رای‌گیری

شریل بون برای سومین بار رییس اسکار شد/ دیگر نتایج رای‌گیری

شریل بون ایزاکس بار دیگر به عنوان رییس آکادمی علوم و هنرهای تصویری (اسکار) انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از لس آنجلس تایمز، با رای گیری اعضای آکادمی، جفری کورلند نیز بار دیگر در هیات رییسه می ماند و این بار به عنوان نایب رییس اول فعالیت می‌کند.

خانم بون برای سومین بار عنوان ریاست یک ساله اسکار را در آکادمی کسب کرد. او که از شاخه روابط عمومی انتخاب شده، نخستین دیدار خود با اعضای جدید که ماه پیش انتخاب شدند، دیشب برگزار کرد.

جفری کورلند از شاخه طراحی لباس برای نخستین بار است که عنوان نایب رییسی را کسب می‌کند.

جان بیلی فیلمبردار و کاتلین کندی تهیه کننده و بیل کرویر سازنده فیلم‌های انیمیشن کوتاه و بلند، نیز به عنوان نایب رییس انتخاب شدند.

جیم جیانوپولوس از کمپانی فاکس نیز از شاخه اجرایی بار دیگر به هیات مدیره بازگشت و به عنوان خزانه دار انتخاب شد. این اولین باری است که او پستی دفتری در اسکار می‌گیرد.

فیل رابینسون از شاخه نویسندگان نیز که در گذشته هم در بخش دبیری و هم در بخش نایب رییسی بوده، به عنوان دبیر سال آینده انتخاب شد.

اعضای مدیریت از میان تمام اعضای اسکار و با رای عموم انتخاب می‌شوند.

بون ایزاکس مدیر بازاریابی است که اکنون ریاست «سی‌بی‌آی انترپرایز» را برعهده دارد و برای کمپانی پارامونت کار می‌کند. او اولین آمریکایی آفریقایی تبار است که در طول ۸۸ سال فعالیت اسکار به عنوان رییس آن انتخاب شده است و تاکنون تنها سه زن این پست را به دست آورده بودند. بت دیویس بازیگر مشهور این جایگاه را سال ۱۹۴۱ تنها برای دو ماه در اختیار داشت و فی کانین فیلمنامه نویس نیز چهار سال از ۱۹۷۹ تا ۸۳ دیگر زنی بود که رییس اسکار شد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین