خلعتبری: خوشحالی من عجیب نبود

خلعتبری: خوشحالی من عجیب نبود

محمدرضا خلعتبری مقابل پرسپولیس گل چهارم تیمش را زد و در حملات زردپوشان نقش موثری داشت.


خلعتبری بعد از این برد حسابی خوشحال بود و در مورد صدرنشینی سپاهان در لیگ و شرایط این تیم گفت و گویی انجام داد:

خوشحالم سه امتیاز را گرفتیم

به نظر من پرسپولیس جلوی سپاهان خوب کار کرد. و با ۶ گل این بازی خیلی جذاب از آب درآمد.البته پرسپولیس در بازی با پدیده بدشانسی آورد و مقابل استقلال خوزستان هم به خاطر شرایط جوی نتوانست نتیجه بگیرد. آنها جلوی ما خوب کار کردند و می خواستند سه امتیاز را بگیرند. بعد از گل طارمی شرایط پرسپولیس بهتر شد اما در مجموع ما خیلی بهتر بودیم.واقعا بازی سخت بود و خوشحالم که توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

توپ به دست بازیکن پرسپولیس خورد

من صحنه ای که پرسپولیسی ها می گویند پنالتی بوده یا نبوده را دقیق ندیدم و عالیشاه بهتر می تواند بگوید که برخوردی وجود داشته یا خیر. به نظر من آقای زرگر از داوران خوب است و اگر خطایی را می دید، حتما پنالتی می گرفت. البته در یک صحنه توپ به دست بازیکن پرسپولیس خورد و فکر می‌کنم داور می‌توانست پنالتی بگیرد که نگرفت. در هر صورت ما به نظر داور احترام می گذاریم.

خوشحالی من عجیب نبود

خوشحالم که توانستم در این بازی گل بزنم و به تیم کمک کنم. شرایط بازی طوری بود که نفوذ می کردم و توانستم گل بزنم. خوشحالی کردن من خیلی عادی است چون بازیکن سپاهان هستم و از برد تیمم خوشحال می شوم. من به این تیم تعهد دارم و با تمام جانم برای موفقیت تیمم کار می کنم. همانطور که برای پرسپولیس از جان مایه می گذاشتم و وقتی با پرسپولیس، سپاهان را شکست دادیم خوشحالی کردم. من کار عجیبی نکردم و فقط از برد تیمم و گلی که زدم خوشحال شدم.

طارمی آینده دار است

پرسپولیس تیم خیلی خوبی است و مخصوصا در خط حمله خیلی قوی شده و طارمی از مهاجمان خوب و آینده دار است که می تواند در پرسپولیس خوب کار کند. این تیم می تواند به بالای جدول برسد و با نتایج دو هفته نباید در مورد پرسپولیس قضاوت کرد.

هنوز هم برای تیم ملی تلاش می کنم

من همیشه سعی کردم برای تیمم موفق کار کنم و می خواهم تیمم نتیجه بگیرد.من هشت سال در تیم ملی بودم و هنوزم هم برای دعوت به تیم ملی تلاش می کنم و به هر حال مربیگری سلیقه ای است و من باز هم تلاشم را می کنم.

محرم پیامک تبریک داد

بعد از برد پرسپولیس محرم نویدکیا به من پیامک زد و تبریک گفت. با توجه به تلاش مسوولان قرار شده او به تمرینات تیم برگردد و امیدوارم کاپیتان زودتر به تمرینات برگردد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین