مورینیو: سلامت بازیکنان اولویت اول من است

مورینیو: سلامت بازیکنان اولویت اول من است

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی عنوان کرد که سلامت بازیکنان برای او در درجه اول اهمیت است ولی از صحبت کردن درباره اختلافش با پزشک و فیزیوتراپ تیم سر باز زد.


دکتر اوا کارنیرو و جان فیرن، فیزیوتراپ تیم از حضور در ددیار مقابل منچسترسیتی به دلیل اختلاف با مورینیو و درگیری لفظی با او، محروم خواهند بود. چلسی مقابل سوانسی ۱۰ نفره بود که ادن هازارد دچار مصدومیت شد. کارنیرو برای مداوای او وارد زمین شد ولی طبق قوانین، هازارد هم باید از زمین خارج می‌شد و بنابراین چلسی باید ۹ نفره بازی می‌کرد. مورینیو از این موضوع عصبانی شد و این دو را از حضور روی نیمکت تیم محروم کرد.

او دراین رابطه گفت:” من با تیم پزشکی ام ملاقاتی داشتم. اولین چیزی که به آنها گفتم و سه بار آن را تکرار کردم این بود که سلامت بازیکنان برایم در اولویت است. همه ی ما می‌دانیم که اگر بازیکنی دچار مشکل شود، مشکل او از نتیجه مهم تر است. او از مربی مهم تر است، حتی از داور مسابقه هم مهم تر است و حتی اگر داور هم اجازه ورود به زمین را ندهد، باید وارد زمین شد. مهم نیست که داور با این موضوع مشکل دارد. مهم نیست که مربی با این موضوع مشکل دارد. اگر می‌دانید و حس کردید ، باید وارد زمین شد و شکی نکرد.”

مورینیو در پاسخ به محرومیت کارنیرو و فیرن گفت:” شما می‌توانید از این سوالات بپرسید و من نمی‌توانم جلوی شما را بگیر ولی نمی‌توانید من را مجبور به پاسخ کنید و من هم پاسخ نخواهم داد.”

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین