«کودکی ناتمام» به‌دنبال بازیگر/ شهید همت پرطرفدار است

شهید همت مسئول انتخاب بازیگر فیلم «کودکی ناتمام» بیان کرد بیشتر افرادی که عکس‌های خود را برای بازی در این فیلم می‌فرستند علاقمند به ایفای نقش به‌جای شهید همت هستند.

ابراهیم امینی که وظیفه انتخاب بازیگران فیلم سینمایی «کودکی ناتمام» را برعهده دارد گفت: با توجه به قصه فیلم سینمایی «کودکی ناتمام» به کارگردانی محمدحسین مهدویان که درباره زندگی جاوید الاثر احمد متوسلیان است، شهیدانی چون همت، حسن وزوایی، محمد بروجردی نیز در فیلمنامه آمده‌اند به همین دلیل ما نیازمند بازیگرانی هستیم که از نظر چهره به این شهدا نزدیک باشند.

وی ادامه داد: طی یک هفته گذشته فراخوانی را در فضای مجازی منتشر کردیم و از جوانانی که چهره آن ها شبیه این شهدا است، خواستیم تا خود را به ما معرفی کنند.

فراخوان شهیدان

امینی بیان کرد: خوشبختانه فراخوان اول با استقبال بسیاری از سوی جوانان همراه بود و از همان ابتدا افراد بسیاری خود را برای حضور در این فیلم به ما معرفی کردند و عکس هایشان را ارسال کردند.

وی توضیح داد: از بین چهار شخصیتی که برای آنها به دنبال بازیگر می گردیم، بیشترین تعداد درخواست برای نقش شهید همت است. در واقع بسیاری از جوانان ما خود را شبیه شهید همت می دانند و به این شهید علاقه خاصی دارند.

امینی در پایان گفت: شخصیت های دیگر از جمله احمد متوسلیان، حسن وزوایی و محمد بروجردی چهره های خاص و منحصر به فردی دارند و باید زمان بیشتری برای انتخاب بازیگران این نقش‌ها صرف کرد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین