حمودی: در تراکتور دنبال پول نیستیم

حمودی: در تراکتور دنبال پول نیستیم

علی حمودی مدافع سرباز تراکتورسازی در چند بازی گذشته توانسته جایگاهش ثابتش در ترکیب بدست بیاورد.


علی حمودی در مورد بازی با پدیده و اولین شکست تراکتور در این فصل گفت و گویی انجام داد:

می توانستیم پیروز شویم

ما برای سه امتیاز به مشهد رفته بودیم و از پدیده هم شناخت داشتیم. در این بازی شرایط طوری بود که می توانستیم پیروز شویم و حتی برای گلزنی موقعیت هم داشتیم. اما عدم هماهنگی و شرایط بازی کارمان را سخت کرده و در نهایت با یک گل شکست خوردیم. اما من به این تیم امیدوار هستم و در آینده با شناخت بیشتر کادر فنی از بازیکنان می توانیم بهتر کار کنیم. ما مقابل استقلال خوزستان دنبال سه امتیاز هستیم و می خواهیم برنده باشیم.

داور پنالتی روی یونس را نگرفت

در این بازی داور یک پنالتی روی حمزه یونس را نگرفت.چون خودم به یونس پاس داده بودم از او پرسیدم که چه اتفاقی افتاد. زمانی که توپ به یونس رسید بازیکن حریف از پشت خراب شد و صد در صد خطا بود اما داور پنالتی نگرفت. به هر حال اشتباهات داوری در فوتبال وجود دارد اما باید بگویم از بازی آخر فصل گذشته داوری ها به ما ضرر زده است و مسوولان چاره ای بیاندیشند که داوری ها به ضرر تراکتور نباشد.

وقتی راضی می شوم که ببریم

خداراشکر که توانستم در ترکیب جایم را بدست بیاورم اما زمانی از خودم راضی هستم که تیم نتیجه بگیرد و پیروز شود.وقتی تیم پیروز نمی شود زحمات بازیکن به باد می رود و باید تلاش کنیم در بازی های آینده نتیجه بگیریم. هواداران حق دارند که انتظار زیادی از این تیم داشته باشند. البته بازی بعدی سخت است چون چند محروم و مصدوم داریم.

در تراکتور دنبال پول نیستیم

اگر در بازی با پدیده می بردیم این ایت حرف و حدیث ها پیش نمی آمدو همیشه بعد از باخت این انتقادات می شود. ما به هواداران حق می دهیم که دنبال نتایج خوب باشند.ما از اول هم می دانستیم قرار نیست در تراکتور پولی به ما برسد و این شرایط را قبول کردیم. ما در تراکتور دنبال پول نیستیم و فقط می خواهیم خودمان را دوباره در فوتبال مطرح کنیم و به فکر فوتبال بازی کردن هستیم.از اول به ما گفتند؛قرار نیست پولی بگیریم.سربازان با جان و دل بازی می کنند و این حرف و حدیث ها صحت ندارد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین