حاج صفی و یک تکاپوی ۸ روزه

حاج صفی و یک تکاپوی 8 روزه

هافبک ملی پوش سپاهان تنها ۸ روز مهلت دارد تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی کار انتقال خود به تیم آلمانی را نهایی کند.


احسان حاج صفی که از چند روز پیش بحث پیوستنش به یک تیم آلمانی قوت گرفته است امروز در سفارت این کشور حضور یافت تا احتمال انتقال قریب الوقوعش به فوتبال اروپا یک گام دیگر به واقعیت نزدیک شود.

هافبک سپاهان در شرایطی در حال فراهم کردن مقدمات سفر به آلمان است که به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات فوتبال این کشور تنها ۸ روز باقی است. جالب آنکه حاج صفی سال گذشته نیز در چنین روزهایی در تکاپو برای رفتن به اروپا بود و در واپسین روزها تلاش می‌کرد تا با اتکا به سابقه بازی در جام جهانی با یک تیم اروپایی قرارداد ببندد. تفاوت با پارسال در این است که امسال مقصد این بازیکن نه انگلیس که آلمان است.

فصل پیش حاج صفی به خاطر کمبود بازی‌ ملی و قوانین سخت‌گیرانه لیگ انگلیس درباره بازیکنان غیراروپایی موفق به بستن قرارداد با فولام نشد. برخلاف سال گذشته، این بار مقصد حاج صفی اعلام نشده اما گمانه‌زنی‌ها حول و حوش بوخوم می‌چرخد که فعلا در بوندسلیگای دو روزگار می‌گذراند. باید دید طلسم این بازیکن ملی‌پوش بالاخره امسال می‌شکند یا او پس از همه این کش و قوسها این فصل را هم در سپاهان ماندنی می‌شود.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین