فرماندار ویژه آبادان: دستگاه‌های اجرایی آبادان در اجرای نظم و نظافت با هم تعامل کنند

فرماندار ویژه آبادان: دستگاه‌های اجرایی آبادان در اجرای نظم و نظافت با هم تعامل کنند

فرماندار ویژه آبادان گفت: برای ایجاد نظم و نظافت شهری ارگان‌های مرتبط باید با یکدیگر تعامل کنند و به اجرای آن بپردازند.

خبرگزاری فارس: دستگاه‌های اجرایی آبادان در اجرای نظم و نظافت با هم تعامل کنند

عزیزالله شهبازی ظهر امروز در جلسه شورای سلامت آبادان با ابراز نگرانی از مشکلات زیست محیطی ایجاد شده در شهرستان، اظهار کرد: مدتی است که تریلرهای حامل سوخت در نقاط مختلف شهر از جمله مناطق مسکونی و ورودی شهر توقف دارند و منظره نازیبایی را برای شهر رقم زدند.

وی ادامه داد: علاوه بر وجهه ناپسند توقفگاه رانندگان، مشکلات زیست‌محیطی بسیاری برای شهروندان ایجاد شده و امنیت روانی شهروندان را در خطر قرار داده است.

فرماندار ویژه آبادان تصریح کرد: همچنین توقف ماشین‌های حامل سوخت در مناطق مسکونی خطر آسیب زدن به شهروندان را دارد چرا که در هر صورت از این ماشین‌ها گازی منتشر می‌شود که خطر آفرین است.

شهبازی عنوان کرد: مشکل ساماندهی این‌گونه تریلرها آن‌چنان حاد نیست که چند ارگان مرتبط با امر نتوانستند در این مدت در خصوص آن تصمیم‌گیری کنند، مشخصاً این مشکل رفع می‌شود ولی قابل پیگیری است.

معاون استاندار خوزستان تاکید کرد: در این خصوص تنها پالایش و پخش و پالایشگاه آبادان دخیل نیستند، شهرداری، راهنمایی و رانندگی نیز که مجری ایجاد نظم و نظافت شهر هستند باید وارد شده و اقدامات لازم را انجام دهند.

وی اشاره کرد: توقف ماشین‌های سنگین در ورودی شهر آبادان منظره نازیبایی را به وجود آورده که هر چه زودتر باید جلوی این مسئله را گرفت.

شهبازی افزود: شرکت‌های پالایش و پخش اگر در این کار قصور کنند، مشتریان خود را از دست خواهند داد، لذا بیش از همه این واحدهای صنعتی باید در این امر اهتمام ورزند.

معاون استاندار خوزستان در خصوص بافت‌های فرسوده شهر آبادان تاکید کرد: آبادان از شهرهایی است که دارای بافت‌های فرسوده بسیاری در نقاط مختلف شهر است که خطراتی را برای شهروندان و ساکنان اطراف این بافت‌ها به وجود آورده و خواهد آورد.

وی ادامه داد: در هر قسمت از شهر ساختمانی قرار دارد که امکان ریزش آن وجود داشته، ضمن اینکه این بافت‌های فرسوده و اغلب فرسوده جایگاهی برای رشد حشرات موذی شده است.

شهبازی در پایان خاطرنشان کرد: در مقابل دانشکده علوم پزشکی نیز که متولی بهداشت و سلامت شهرستان است، کانال‌های روباز و منظره بدی ایجاد شده که باید در خصوص رفع آن تلاش شود.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین