شهردار آبادان: شهرداری آبادان اجبار به تهیه برخی ملزومات خود از خارج از کشور است

شهردار آبادان: شهرداری آبادان اجبار به تهیه برخی ملزومات خود از خارج از کشور است

شهردار آبادان از اجبار این شهرداری برای تهیه برخی ملزومات خود از خارج از کشور خبر داد.

خبرگزاری فارس: شهرداری آبادان اجبار به تهیه برخی ملزومات خود از خارج از کشور است

محمودرضا شیرازی در خصوص دستورالعمل استانداری خوزستان مبنی بر حمایت از تولید تامین کنندگان داخلی و محلی، اظهار کرد: شهرداری آبادان برخی محصولات پلی‌اتیلن و وسایل بازی خود را از خارج از کشور تهیه می‌کند.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه مشابه این اقلام در داخل کشور وجود ندارد و یا با قیمت مناسب عرضه نمی‌شود، شهرداری آبادان مجبور است این وسایل را از خارج از کشور وارد کند.

شهردار آبادان تصریح کرد: از دیگر ملزومات شهرداری آبادان که ناچار باید از خارج از استان و شهرستان خریداری شود، خرید و یا ساخت برج‌های نوری است که تهیه و تدارک آن در استان امکان پذیر نیست.

شیرازی افزود: اگر شرکت‌هایی در استان وجود دارند که این قبیل کارها را انجام می‌دهند، شهرداری آبادان آمادگی لازم را دارد که با آنها وارد مناقصه شود.

شهردار آبادان تاکید کرد: بودجه شهرداری آبادان در سال جاری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان است که حتی الامکان سعی داریم در تهیه اقلام مورد نیاز خود از تأمین کنندگان و تولید کنندگان شهرستان و استان استفاده کنیم.

شیرازی یادآور شد: همچنین ۱۰۰ درصد پیمانکاران شهرداری آبادان غالباً بومی منطقه و در غیر این صورت از داخل استان خوزستان انتخاب شده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: عمده خرید این شهرداری مربوط به قیر است که هزینه آن باید به شرکت مرکزی در تهران پرداخت شود و البته قیر مورد نیاز را از شرکت پاسارگاد آبادان تحویل می‌گیریم که باید مشخص شود گردش مالی آن در آبادان و یا خارج از استان است.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین