فولادگر در تذکر شفاهی: تضعیف شورای نگهبان توسط بالاترین مقام اجرایی کشورمورد انتظار نبود

فولادگر در تذکر شفاهی: تضعیف شورای نگهبان توسط بالاترین مقام اجرایی کشورمورد انتظار نبود
نماینده مردم اصفهان با انتقاد از تضعیف شورای نگهبان گفت: انتظار نداریم این کار از سوی بالاترین مقام اجرایی کشور انجام شود.

حمیدرضا فولادگر در پایان جلسه علنی امروز مجلس و در تذکر شفاهی، با انتقاد از سخنان اخیر رئیس جمهور اظهار داشت: تضعیف شورای نگهبان برخلاف مشی مشخص و روشن حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری است و انتظار نداریم که این کار از سوی بالاترین مقام اجرایی کشور انجام شود.

وی افزود: مشی فعلی شورای نگهبان مبنی بر نظارت استصوابی، مورد تایید امام (ره) و رهبری است و با همین نظارت استصوابی، الان رئیس جمهور محترم در مقام ریاست جمهوری و نمایندگان مجلس در جایگاه نمایندگی هستند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به آن بخش از سخنان اخیر رئیس جمهور که مجلس اول را قوی ترین مجلس پس از انقلاب نامیده و به عدم وجود شورای نگهبان در انتخابات آن مجلس نیز اشاره کرده بود، گفت: اینکه مجلس اول مثال زدند، قوت این مجلس به علت عدم وجود شورای نگهبان نبود؛ بلکه این مجلس برآمده از انقلاب بود.

فولادگر افزود: اتفاقا در همین مجلس اول، نماینده ای به جرم مفاسد اخلاقی اعدام شد و  نماینده ای نیز به خارج از کشور فرار کرد که آن هم به دلیل عدم وجود شورای نگهبان بود.

وی تصریح کرد: دولت محترم توجه خود را به اجرای اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخل معطوف کند و حالا که شرکت های خارجی متقاضی سرمایه گذاری در ایران هستند، این مسئله را به شرط انتقال فناوری امکان پذیر کند.

نماینده مردم اصفهان در پایان در لغو برداشت های غیر قانونی از منابع آب و اجرای قانون در این حوزه و نیز پرداخت معوقات دولت به صندوق بازنشستگی فولاد برای حل مشکل این صندوق تاکید کرد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین