توضیحات مدیررسانه‌ای راه‌آهن از غیبت کاظمی

توضیحات مدیررسانه‌ای راه‌آهن از غیبت کاظمی

مدیررسانه‌ای تیم فوتبال راه آهن در مورد غیبت فرهاد کاظمی در نشست خبری قبل از بازی با سیاه‌جامگان توضیحاتی ارائه کرد.


مهدی یکتا، در مورد اینکه فرهاد کاظمی در نشست خبری حاضر نشده و مسئولان مشهدی اعلام کردند از ابتدای هفته زمان نشست را به او اعلام کرده بودند، گفت: نمی‌دانم دلیل این رفتارها چیست. اینکه بگویند ما همکاری نکردیم درست نیست. بلیت سفر به مشهد را قبل از اعلام زمان نشست خبری تهیه کرده بودیم و با توجه به اینکه در آستانه میلاد امام رضا (ع) قرار داریم امکان اینکه بخواهیم زمان بلیت را تغییر دهیم با توجه به ترافیکی که این روزها در سفر به مشهد وجود ندارد نداشتیم.

وی افزود: به همین خاطر از مسئولان هیأت فوتبال خراسان رضوی خواستیم زمان نشست را تغییر دهند اما آنها همکاری نکردند و به ما گفتند با توجه به اینکه روزنامه‌های مشهد صبح‌ها باز است و عصرها تعطیل می‌شود نمی‌توانند زمان نشست را تغییر دهند. معمولا باید تعامل و همکاری وجود داشته باشد؛ اینکه یک سرمربی به نشست مطبوعاتی نمی‌رسد امر طبیعی است همان طور که برانکو روز گذشته به کنفرانس اهواز نرسید.

مدیررسانه‌ای راه آهن تأکید کرد: ما حتی این مسئله را به اطلاع حجت‌الله بهمنی روابط عمومی سازمان لیگ رساندیم، که وضعیت به این شکل بوده است. متاسفانه برخلاف شهر تبریز که هیأت فوتبال در این رابطه همه گونه همکاری را با ما کرد اینجا این اتفاق نیفتد. حتی ما گفتیم آمادگی برگزاری نشست را در هتل هما محل استقرار تیم داریم. نمی‌دانیم چرا این بحث‌ها را مطرح می‌کنند در حالیکه همه چیز مشخص و معلوم بود.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین