منصوریان: مقابل الاهلی باهوش بازی می‌کنیم

منصوریان: مقابل الاهلی باهوش بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: سعی می کنیم مقابل الاهلی باهوش باشیم تا برنده باشیم.


علیرضا منصوریان در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های نفت و الاهلی امارات در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی بسیار سختی خواهد بود زیرا دو تیم وضعیت خود را در آسیا می‌دانند. دو نود دقیقه بسیار سخت خواهیم داشت. سعی می‌کنیم با تدابیر تاکتیکی و آنالیز کاملی که از الاهلی چه در سال جدید و چه سال گذشته انجام دادیم بهترین نتیجه را کسب کنیم. می‌دانیم که الاهلی خط حمله خوبی دارد و می‌آید که به ما حمله هم کند. سعی می‌کنیم باهوش و با حوصله این بازی را ببریم.

وی در مورد حضور هواداران افزود: فوتبال ما نشان می‌دهد که در هر بازی سخت هواداران هوشیار بودند و همگی به عنوان یار دوازدهم حضور خواهند داشت. این موضوع شور و هیجانی را در اردوی تیم‌ها به وجود می‌آورد. در پی تاریخ ۲۰ سال گذشته کافی است که رسانه‌ها اعلام کنند بازی حساسی در پیش داریم که همه به ورزشگاه می‌آیند. انتظار نداریم ۱۰۰ هزار هوادار بیایند. اما برای بازی با الاهلی عربستان ۱۷ هزار نفر به ورزشگاه آمدند.

سرمربی نفت تصریح کرد: یار دوازدهم ما به رنگ تیم ما نگاه نمی‌کند و پرچم کشور را در نظر می‌گیرد. استقلالی‌ها، پرسپولیسی‌ها، آذری‌زبان‌ها و همه در کنار نفت باشند. سخت‌کوشی و ذکاوت بالای بازیکنان به ما کمک می‌کند و امیدوارم با کمک یار دوازدهم به خواسته خود برسیم.

منصوریان در خصوص غیاب ایمان مبعلی گفت: مصدومیت بخشی از فوتبال است و نمی‌توانیم پیش‌بینی این مسئله را کنیم اما متاسفانه در بدترین زمان ممکن مصدوم شد که این موضوع بار مسئولیت سه بازیکن جوان دیگر را سنگین می‌کند. توقعمان از پیام صادقیان، رضاوند و بوعذار بیشتر است که باید بار سنگین ایمان مبعلی را به دوش بکشند. روزی که بازیکن جذب می‌کردم پیش بینی مصدومیت بازیکنان را داشتم و خوشحالم که هم‌اکنون بازیکنان جایگزین خوبی داریم. صادقیان می‌تواند هم به نفت کمک کند و هم میدان عرض اندامی است که مردم ایران و فوتبال ما را خوشحال کند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین