معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد جمع‌آوری بیش از ۱۴۲ میلیون ریال کمک نقدی برای کودکان سرطانی خوزستان

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد جمع‌آوری بیش از 142 میلیون ریال کمک نقدی برای کودکان سرطانی خوزستان

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در ادامه اقدام خداپسندانه داروسازان خوزستان، داروسازان تهرانی نیز به کمک بیماران اطفال سرطانی خوزستان شتافته و ۱۴۲ میلیون ریال کمک نقدی برای کودکان سرطانی جمع‌آوری شد.

خبرگزاری فارس: جمع‌آوری بیش از 142 میلیون ریال کمک نقدی برای کودکان سرطانی خوزستان

حسین برزگر اظهار کرد: در ادامه اقدام خداپسندانه داروسازان خوزستان، داروسازان تهرانی نیز به کمک بیماران اطفال سرطانی خوزستان شتافتند.

وی افزود: تا این لحظه بیش از ۱۴۲ میلیون ریال کمک نقدی در جشن گلریزان داروسازان خوزستانی برای کمک به کودکان سرطانی این استان توسط داروسازان خوزستانی جمع‌آوری شده است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز تصریح کرد: در این راه تصمیم گرفته شده به دلیل کمبود وقت کمک‌های همکاران به حساب خانه داروساز واریز شده و پس از جمع‌آوری، در روز داروسازی به حساب کودکان سرطانی استان واریز شود.

برزگر ادامه داد: بدیهی است تمام مراحل اجرای این کار خداپسندانه تحت نظارت سه نفر از نمایندگان جامعه داروسازی استان صورت گرفته و در اعلامیه‌های مختلفی به اطلاع دوستان خواهد رسید.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پایان از فراخوان کمک داروسازان تهران به حساب انجمن داروسازان خوزستان برای کمک به بیماران سرطانى خبر داد.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین