مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان خبر داد؛ کلنگ‌زنی ۲ باب کتابخانه به‌مناسبت هفته دولت در شهر اهواز

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان خبر داد؛ کلنگ‌زنی 2 باب کتابخانه به‌مناسبت هفته دولت در شهر اهواز

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان از کلنگ‌زنی دو باب کتابخانه به‌مناسبت هفته دولت در شهر اهواز خبر داد.

خبرگزاری فارس: کلنگ‌زنی 2 باب کتابخانه به‌مناسبت هفته دولت در شهر اهواز

حجت‌الاسلام سید لطف‌الله سپهر پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل بازرسی استان ضمن خوش‌آمدگویی و تبریک دهه کرامت و گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: اداره کل کتابخانه‌ها با جدول زمان‌بندی شده و برنامه‌ریزی، در راستای اهداف نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور فعالیت‌های خود را در دهه کرامت و هفته دولت برگزار می‌کند.

وی افزود: یکی از این برنامه‌ها آیین کلنگ زنی دو باب کتابخانه در شهر اهواز و در این ایام است و همکاری و حمایت دستگاه‌های دولتی و غیردولتی با نهاد کتابخانه‌ها گامی موثر در گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی در سطح استان خواهد بود.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت: پرداخت به موقع مطالبات قانونی از طرف شهرداری‌ها، قطعا می‌تواند اداره کل را در انجام فعالیت‌های محتوایی و کیفی در سطح استان بالا ببرد.

*پیگیر پرداخت سهم نیم درصد شهرداری‌ها به اداره کل کتابخانه‌ها می‌شویم

در ادامه این جلسه مدیرکل بازرسی ضمن اشاره به تجربه کتابخوانی خود عنوان کرد: کتابخانه‌های عمومی جزو دستگاه‌های فعال فرهنگی این استان بوده و توسعه کتاب و کتابخوانی یکی از مولفه های اصلی این مرکز فرهنگی در استان است.

غلامحسین کرمی افزود: همکاری و همیاری با این نهاد وظیفه تمامی مسئولان استانی است و پرداخت سهم نیم درصد شهرداری‌ها یکی از حقوق این اداره کل است و تلاش خواهیم کرد این موضوع با پیگیری بازرسی حل شود.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین