عملیات ناکام تروریست‌ها برای قطع مسیر اصلی ارتباطی دمشق-السویداء

عملیات ناکام تروریست‌ها برای قطع مسیر اصلی ارتباطی دمشق-السویداء

نیروهای تروریستی حاضر در سوریه پس از حمله به مواضع نیروهای سوری موفق نشدند کنترل مسیر اصلی ارتباطی دمشق-السویداء را به دست بگیرند.

خبرگزاری فارس: عملیات ناکام تروریست‌ها برای قطع مسیر اصلی ارتباطی دمشق-السویداء

صدها تن از تروریست‌های مسلح نیمه شب گذشته حملاتی را علیه مواضع نیروهای ارتش سوریه و نیروهای دفاع ملی در منطقه «کوع حدر» در مسیر ارتباطی دو استان دمشق-السویداء انجام دادند.

به گزارش فارس، عناصر تروریستی در ابتدای عملیات، حملات خمپاره‌ای خود را به سمت مواضع نیروهای سوری آغاز کردند و نیروهای ارتش سوریه و دفاع ملی نیز در حالت آماده باش قرار گرفتند و خود را برای حملات زمینی تروریست ها آماده کردند.

بنا بر این گزارش، همزمان با استقرار نیروهای سوری در مواضع خود و اعزام  تعدادی از نیروهای دفاع ملی برای کمک به نیروهای ارتش، تروریست‌ها حملات سنگین زمینی خود را شروع کردند و درگیری چند ساعته بین نیروهای سوری با تروریست‌ها به شدت در اطراف منطقه صورت گرفت.

به گزارش فارس، همزمان با درگیری نیروهای سوری با عناصر تروریستی، جنگنده‌های ارتش سوریه مواضع و تحرکات تروریست‌ها را به شدت مورد هدف قرار دادند. در درگیری چند ساعته بین دو طرف ده‌ها تن از تروریست ها کشته و زخمی شدند. عناصر تروریستی نیز پس از تلفات بالا و اطلاع یافتن از آمادگی کامل نیروهای سوری مجبور به عقب نشینی از منطقه شدند.

منطقه  راهبردی «کوع حدر»  در مسیر اصلی ارتباطی السویداء و دمشق واقع شده و تروریست های مسلح با هدف اشغال منطقه درصدد ناامن کردن مسیر اصلی ارتباط میان دو استان را داشتند که  با هوشیاری نیروهای سوری عملیات تروریست ها با شکست سنگین مواجه شد.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین