استاندار خوزستان تاکید کرد؛ لزوم تغییر نگرش دولت به موضوعات مختلف استان خوزستان

استاندار خوزستان تاکید کرد؛ لزوم تغییر نگرش دولت به موضوعات مختلف استان خوزستان

استاندار خوزستان بر لزوم تغییر نگرش دولت به موضوعات مختلف این استان با توجه به پیچیدگی‌های خاص خود تاکید کرد.

خبرگزاری فارس: لزوم تغییر نگرش دولت به موضوعات مختلف استان خوزستان

عبدالحسن مقتدایی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی حقوقی دستگاه‌های اجرایی خوزستان که با حضور الهام امین‌زاده معاون حقوقی رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: خوزستان به دلیل گذراندن دوران هشت سال جنگ تحمیلی و نواقص و مشکلاتی که در دوران بازسازی به‌ وجود آمد، ۲۲ سال از توسعه عقب بماند.

وی با بیان اینکه حساسیت‌های موجود در خوزستان این امر را می‌طلبد که توجهات خاصی به این استان شود، افزود: اگر در تصمیم گیری‌ها و انجام امور تعلل کنیم قطعا این عقب ماندگی‌ها در خوزستان باقی خواهد ماند.

استاندار خوزستان اضافه کرد: اگر از فرصت‌ها استفاده نکرده و این احتیاط‌ها بیش از حد را کاهش ندهیم باعث می‌شود که این عقب ماندگی‌ها جبران نشود و این مهم رفع نمی‌شود جز به همت مسئولان دولت.

مقتدایی با اشاره به برگزاری جلسه امروز بیان کرد: طی دو سال گذشته، حداقل دو بار چنین جلسات هماهنگی در استان برگزار شده که این جلسات با توجه به سرمایه گذاری‌های سنگین دولتی و دستگاه‌های عریض و طویل حقوقی و همچنین ابهاماتی که ایجاد می‌شود، جزو ضروریات است.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود در موضوعاتی که پیش می‌آید به این استان نگاه دیگری داشته زیرا وقتی به مسائل خوزستان نگاه کرده متوجه می‌شویم که پیچیدگی‌های خاص خود را دارد.

مقتدایی بیان کرد: در بخش سرمایه گذاری و قاچاق با توجه به مشاهده حدود دو مورد در استان، قطعا به خوزستان حساس شده‌اند که البته اصل بر برائت است مگر اینکه خلاف آن ثابت شود ولی همین مسئله سبب شده دستگاه‌های اجرایی کشوری با دقت و حساسیت بیشتری به خوزستان نگاه کنند.

استاندار خوزستان در پایان تاکید کرد: اگر این نگاه با حساسیت بالا حل نشود با وجود تمام سرمایه گذاری‌ها شاهد پیشرفت خوبی نخواهیم بود.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین