عضو هیئت‌رئیسه مجلس: وزارت ورزش حاضر با تعامل با مجلس نیست

عضو هیئت‌رئیسه مجلس: وزارت ورزش حاضر با تعامل با مجلس نیست
سید شریف حسینی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دلیل ارائه طرح استیضاح وزیر وزرش از سوی نمایندگان این است که این وزارتخانه حاضر با تعامل با نمایندگان ملت نیست.

سید شریف حسینی اظهار کرد: نمایندگان مجلس نماینده افکار عمومی در کشور هستند و آنها قادر نیستند در برابر برخی اتفاقات بی‌تفاوت باشند ضمن اینکه خواسته مردم از آنها نیز این است که در برابر برخی اتفاقات و حوادث ورود کرده و باعث حل مشکل شوند.

وی افزود: یکی از موضوعات مهم کشور که از سوی مردم با حساسیت فوق‌العاده‌ای دنبال می‌شود و باعث شده که نمایندگان نیز در این حوزه با جدیت ورود کنند، حوزه ورزش است که به عبارتی با همه مردم ارتباط دارد.

عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: وزارت ورزش به‌عنوان متولی ورزش قهرمانی و همگانی در کشور نیز باید قبول کند که نمایندگان مجلس وظیفه ذاتی‌شان یعنی نظارت بر عملکرد بخش‌های مختلف دولت را نمی‌توانند نادیده بگیرند چرا که مردم و افرادی که به آنها رأی دادند چنین خواسته‌ای از آنها دارند.

حسینی تصریح کرد: در مدت اخیر، حوزه ورزش چالش‌های بی‌شماری را تجربه کرده که باعث نگرانی نمایندگان مردم در مجلس شده است تا جایی که برخی از نمایندگان با امضای درخواستی، تقاضای ارائه طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان در صحن علنی مجلس شده‌اند و این درخواست به هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز تقدیم شده است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: واقعیت این است که نمایندگان مجلس چندان راغب نیستند که برای رفع برخی مشکلات در وزاتخانه‌ها، کار را به استیضاح وزیر بکشانند ولی در برخی موارد این خود وزرا هستند که به علت نداشتن تعامل با نمایندگان، کار به استفاده نمایندگان از اهرم فشار می‌رسانند.

حسینی تصریح کرد: وزیر ورزش نیز در این مدت که برخی نمایندگان دغدغه‌های خود را بیان می‌کردند می‌توانست با تعامل پاسخگوی این دغدغه‌ها باشد و کار را به این مرحله نمی‌رساند. البته منکر این نمی‌شویم که وزیر ورزش در این مدت برخی فعالیت‌های مناسب را در کارنامه مدیریتی خود ثبت کرده ولی وی باید بداند که در برابر مردم مسئول است و نمایندگان مجلس نیز وکلای ملت هستند.

وی تأکید کرد:  همین حالا که هم تعامل نداشتن وزیر با نمایندگان کار را به این مرحله حساس رسانده، وزیر ورزش و جوانان می‌تواند در نشستی با طراحان استیضاح، به بسیاری از ابهامات این نمایندگان پاسخ دهد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین