سردار وحیدی : هدف آمریکا از نفوذ تضعیف روحیه انقلابی است

سردار وحیدی : هدف آمریکا از نفوذ تضعیف روحیه انقلابی است
رییس مرکز تحقیقات‌راهبردی دفاعی، پایداری بر اصول، حفظ روحیه انقلابی وحفظ روحیه تهاجمی در مقابل سلطه را مهم دانست و گفت: این موارد می تواند بخشی از راه های مقابله با نفوذ غرب و بخصوص آمریکا باشد.

سردار احمد وحیدی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در مورد ضرورت جلوگیری از نفوذ آمریکا در ایران و منطقه اظهار داشت: تضعیف روحیات انقلابی ملت ایران طبیعتا یکی از نکاتی بوده که برای نفوذ مدنظر طرف آمریکایی است و آنها از این طریق می خواهند مواضع انقلابی این ملت را تضعیف کنند.

وی افزود: آمریکاییها با تضعیف روحیات و مواضع انقلابی ملت ایران می خواهند خطراتی را که آنها را تهدید می کند خنثی کنند، و برای موفقیت در این مسیر تلاش می کنند راه های نفوذ خود را در چهاچوب تعاملات غیر متعارف ایجاد کنند.

وحیدی پایداری بر اصول، حفظ روحیه انقلابی و حفظ روحیه تهاجمی در مقابل سلطه را از نکات مهم دانست و گفت: این موارد می تواند بخشی از راه های مقابله با نفوذ غرب و بخصوص آمریکا باشد.

رییس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی با اشاره به اهمیت نفوذ در منطقه ادامه داد: آمریکا با تضعیف و حذف محور مقاومت به دنبال نفوذ در منطقه است و طبیعتا تقویت محور مقاومت راه اساسی مبارزه با نفوذ آمریکا و سیاستهای آنها در منطقه است.

وی اذعان کرد: محور مقاومت امروز با دو مسئله مواجه است که یکی بحث رژیم صهیونیستی بوده و دیگری بحث تروریسم است و هر دو به شکل آشکار و روشنی مورد حمایت طرف غربی است.

وحیدی با بیان اینکه آمریکاییها همواره از تروریسم دولتی یعنی رژیم صهیونیستی حمایت کرده اند افزود: تروریسم گسترده و لجام گسیخته ای که توسط غربی ها و بخصوص دولت آمریکا بوجود آمده است و اقدامات امروز جمهوری اسلامی ایران در مقابله با آمریکا برای پیشگیری از نفوذ آمریکا در منطقه است.

رییس مرکز تحقیقات راهبردی و دفاعی در پایان خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم و نگذاریم که آمریکا در ایران و منطقه نفوذ کند زیرا همانطور که امام (ره) فرمودند  این کشور شیطان بزرگ است و اگر قرار باشد در ایران نفوذ کند برای ما مشکلات فراوانی را بوجود خواهد آورد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین