نماینده مردم آبادان در مجلس: کمبود اعتبارات تخصیص یافته رکود کشنده‌ای را در آبادان حاصل می‌کند

نماینده مردم آبادان در مجلس: کمبود اعتبارات تخصیص یافته رکود کشنده‌ای را در آبادان حاصل می‌کند

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: به طور قطع کمبود اعتبارات تخصیص یافته به این شهرستان، رکود کشنده‌ای را حاصل می‌کند.

خبرگزاری فارس: کمبود اعتبارات تخصیص یافته رکود کشنده‌ای را در آبادان حاصل می‌کند

 جواد سعدون‌زاده ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی آبادان در محل سرسرای اجتماعات فرمانداری ویژه این شهرستان اظهار کرد: از آنجایی که بودجه امسال انقباضی است لذا نزدیک به ۴۰ درصد آن محقق نمی‌شود.

وی افزود: هر چند که فروش نفت داشته‌ایم اما پول آن عملا به کشور بازنگشت.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کسری بودجه کشور عنوان کرد: به دلیل برخی مسائل و کمبودها درآمدهای مالیاتی نیز محقق نمی‌شوند.

سعدون‌زاده ابراز امیدواری کرد دولت بتواند تا پیش از پایان سال جاری بخشی از مبالغ بلوکه شده کشور را بازگرداند تا کسری بودجه جبران و نیازی به متمم بودجه نباشد.

وی با اشاره به کمی بودجه تخصیص یافته به شهرستان آبادان تصریح کرد: این بودجه به هیچ وجه مورد پسند نمایندگان نیست.

سعدون‌زاده، برنامه سازمان مدیریت استان خوزستان در زمینه توزیع اعتبارات را طرحی مسکوت دانست که با مقوله عدالت و محرومیت زدایی همخوانی ندارد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: بودجه تخصیص یافته به هیچوجه پاسخگوی شهرستان‌های محروم نیست ضمن آنکه در بسیاری از سرفصل‌ها برای برخی شهرها اعتباری پیش بینی نشده است.

وی اظهار کرد: کاهش چشمگیر اعتبارات شهرستان آبادان از محل تملک دارایی‌های استان، مشکلات مردم روستایی را حل نمی‌کند ضمن آنکه موضوعاتی همچون آب، راه، تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی و لایروبی انهار در بخش توزیع اعتبارات  مغفول مانده‌اند.

وی در پایان از استاندار خوزستان و فرماندار ویژه شهرستان آبادان خواستار توجه ویژه به رفع محرومیت‌ها شد.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین