معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان خبر داد؛ اشتغال به‌کار مددجویان و معلولان بهزیستی خوزستانی با همکاری کاریابی‌ها

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان از اشتغال به‌کار مددجویان و معلولان بهزیستی تحت پوشش این بهزیستی با همکاری کاریابی‌ها خبر داد.
مهران کریمیان ظهر امروز در جلسه مشترک با انجمن کاریابی‌های استان و نماینده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان که با حضور معاون امور اجتماعی بهزیستی برگزار شد اظهار کرد: یکی از مهمترین اهداف سازمان بهزیستی تسهیل شرایط اشتغال برای جامعه هدف تحت پوشش خود است.

وی افزود: سازمان بهزیستی قابلیت‌های بسیار خوبی برای اشتغال آنان دارد که مهم‌ترین آنها پرداخت تسهیلات به کارفرمایانی بوده که مددجویان و معلولان تحت پوشش بهزیستی را مشغول به‌کار کنند و سقف آن برای هر نفر مبلغ یکصد میلیون ریال است.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان تصریح کرد: به کارفرمایانی که مددجویان را مشغول به کار کنند بیمه سهم کارفرمایی نیز پرداخت خواهد شد و اگر معلولان شدید را مشغول به کار کنند یارانه جبران کارآیی نیز در یافت خواهند کرد.

کریمیان ضمن بیان اینکه شرکت‌های کاریابی پتانسیل بسیار خوبی در سطح استان دارند و می‌توانند در کنار سازمان بهزیستی به‌عنوان بازوان توانمند برای تسهیل شرایط اشتغال افراد تحت پوشش قرار گیرند گفت: این جلسه نیز با هدف تدوین یک برنامه جامع و منسجم و تهیه تفاهمنامه همکاری با این شرکت‌ها برای تسهیل شرایط اشتغال مددجویان و معلولان تحت پوشش بهزیستی تشکیل شده است.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین