منتقدان جشنواره فیلم سن‌سباستین «مکس دیوانه» را برگزیدند

منتقدان جشنواره فیلم سن‌سباستین «مکس دیوانه» را برگزیدند

جایزه بزرگ فیبرشی جشنواره بین‌المللی فیلم سن‌سباستین به فیلم «مکس دیوانه: جاده خشم» ساخته «جرج میلر» اعطاء می‌شود.

خبرگزاری فارس: منتقدان جشنواره فیلم سن‌سباستین «مکس دیوانه» را برگزیدند

فدراسیون بین‌المللی منتقدان فیلم (فیبرشی) جشنواره فیلم سن‌سباستین فیلم «مکس دیوانه: جاده خشم» را به عنوان بهترین فیلم سال انتخاب کرده و قرار است جایزه گرند پیرکس امسال را به این فیلم اعطاء کنند. جشنواره امسال سن‌سباستین ۱۸ الی ۲۶ سپتامبر برگزار می‌شود.

این جایزه به تصمیم ۴۹۳ عضو فدراسیون بین‌المللی منتقدان فیلم (فیبرشی) که در اقصی نقاط جهان ساکنند به فیلم‌هایی که از ۱ جولای ۲۰۱۴ به بعد اکران شده، به یک فیلم اعطاء می‌شود.

فیلم سینمایی «مکس دیوانه: جاده خشم» یک فیلم اکشن استرالیایی-آمریکایی، به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی «جرج میلر» است که چهارمین قسمت در سری فیلم‌های «مکس دیوانه» است. در این فیلم بازیگرانی همچون «تام هاردی» در نقش مکس، «شارلیز ترون»، «نیکولاس هولت»، «زو کراویتز» و «رزی هانتینگتون وایتلی» ایفای نقش می‌کنند.

این فیلم در تاریخ ۱۴ می ۲۰۱۵ در استرالیا و ۱۵ می ۲۰۱۵ در آمریکا اکران شده است. این فیلم ماه می در در بخش خارج از مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم کن به نمایش درآمد.

به گفته برگزارکنندگان جشنواره سن‌سباستین، مراسم تقدیر از فیلم «مکس دیوانه» ۱۸ سپتامبر روز افتتاحیه جشنواره برگزار خواهد شد.

جایزه فیبرشی جشنواره سن‌سباستین از سال ۱۹۹۹ پایه گذاری شده و از جمله برندگان این جایزه می‌توان به «مایکل هانکه»، «پل توماس اندرسون»، «جعفر پناهی»، «پدرو آلمودووار»، «ژان لوک گدار» و «نوری بیگل سیلان» اشاره کرد.

بنا براین گزارش، سال گذشته نیز فیلم سینمایی «پسربچگی» ساخته «ریچارد لینکلتر» برنده این جایزه شد.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین