فرزند شاه بحرین: هر سرباز بحرینی، ۵ یمنی را بکشد

فرزند شاه بحرین: هر سرباز بحرینی، 5 یمنی را بکشد

فرزند حاکم بحرین از هر کدام از سربازان کشورش خواست در انتقام برای نظامیان کشته شده در جنگ علیه یمن، پنج یمنی را به قتل برسانند.

خبرگزاری فارس: فرزند شاه بحرین: هر سرباز بحرینی، 5 یمنی را بکشد

«ناصر بن حمد» فرزند شاه بحرین در جریان عیادت از مجروحان نظامی کشورش در بیمارستان، خطاب به سربازان کشورش گفت: هر کدام از شما پنج یمنی را بکشید.

به گزارش شبکه العالم، ناصر بن حمد فرزند شاه بحرین یک فایل ویدئویی را در صفحه خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده که با یونیفرم نظامی در بیمارستانی که احتمالا بیمارستان نظامی باشد، با نظامیان بحرینی بازگشته از جنگ علیه یمن صحبت می‌کرد و گرفتن انتقام پنج نظامی بحرینی کشته شده در یمن را خواستار شد.

فرزند شاه بحرینی خطاب به نظامیان کشورش گفت: پنج نفر از ما را کشتند و از شما می‌خواهم که هر کدام از شما پنج نفر از آنها را بکشید.

ارتش یمن جمعه گذشته در پاسخ به حملات ائتلاف سعودی علیه کشورش، یک انبار سلاح در استان مارب یمن را با موشک هدف قرار داد.

در عملیات ارتش یمن در هدف قرار دادن انبار مهمات ائتلاف سعودی در استان مأرب، ۴۵ نظامی اماراتی، ۱۰ نظامی سعودی و پنج نظامی بحرینی کشته شدند.

همزمان با این مقام بحرینی، «ضاحی خلفان» معاون رئیس پلیس دبی نیز در واکنش به کشته شدن دهها نظامی اماراتی در یمن با اظهاراتی تند و عصبانی خواهان نابودی شهر صعده و انصارالله یمن شد.

حملات پنج ماهه ائتلاف نظامی عربستان سعودی به یمن، تا کنون به شهادت پنج هزار یمنی و زخمی شدن ۱۲ هزار نفر دیگر منجر شده است.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین