رهبر جریان وفای اسلامی بحرین خبر داد؛دستور مشترک آمریکا و اسرائیل به آل خلیفه برای سرکوب کامل انقلاب بحرین

رهبر جریان وفای اسلامی بحرین خبر داد؛دستور مشترک آمریکا و اسرائیل به آل خلیفه برای سرکوب کامل انقلاب بحرین

یکی از رهبران جریان معارض وفای اسلامی بحرین از دستور مشترک و جدید آمریکا، عربستان و رژیم صهیونیستی به رژیم آل خلیفه برای تداوم سرکوب انقلاب بحرین و خاموش کردن آتش اعتراضات این کشور خبر داد.

خبرگزاری فارس: دستور مشترک آمریکا و اسرائیل به آل خلیفه برای سرکوب کامل انقلاب بحرین

«حسین الافواج» فعال و یکی از رهبران جریان وفای اسلامی گفت که بر اساس داده‌هایی موثق از منابع مختلف در بحرین، عربستان، آمریکا و رژیم صهیونیستی، دستور مشترکی به رژیم آل خلیفه برای سرکوب تحرکات مردمی داده‌اند.

وی تاکید کرد: ملت بحرین در برابر توطئه‌ها برای سرکوب انقلابیون تسلیم نخواهد شد و انقلاب تا سرنگونی رژیم آل خلیفه ادامه دارد.

الافواج با بیان اینکه آمریکا هیچ گاه حامی واقعی طرفداران خود نبوده است،اظهار داشت: همه شاهد بودند که آمریکا چگونه از حمایت دیکتاتورها در کشورهای عربی دست کشید و اگر در بحرین هم شاهد اراده قوی مردمی برای تحول ریشه‌ای باشد از همه مزدوران خود دست خواهد کشید.

وی تاکید کرد: ملت بحرین خواهان حقوق مشروع خویش است و بیش از آن را نمی‌خواهد و همه کسانی که از ۱۴ فوریه به خیابان‌ها آمدند خواستار گرفتن هیچ پست سیاسی اعم از نخست‌وزیری و غیره نبوده‌اند، آنها حقوق قانونی خود را که طی چند دهه اخیر سلب شده است، مطالبه می‌کنند.

وی تاکید کرد: ملت بحرین شعار «هیهات من الذله» سر داده و تاکید می‌کنند که تا پیروزی بر دیکتاتوری بحرین می‌میرد اما ذلت نمی‌پذیرد.

از سوی دیگر جمعیت الوفاق بحرین با صدور بیانیه‌ای بر ضرورت آزادی بیش از ۳۰۰ دانش آموز و دانشجوی زندانی برای بازگشت آنان به مدارس و دانشگاه‌ها تاکید کرد.

جمعیت معارض الوفاق در ادامه تاکید کرد: این دانش آموزان و دانشجویان باید در مدارس و دانشگاه‌های خود و نه بازداشتگاه و زندان باشند.

این جمعیت افزود: پیش از آغاز سال تحصیلی جدید، زندان‌ها باید خالی از دانش آموز و دانشجویان شوند زیرا مهم‌ترین راه اصلاح، حضور دانشجویان در دانشگاه‌هاست.

بحرین از سال ۲۰۱۱ عرصه تظاهرات مردم علیه رژیم آل خلیفه بوده است. انقلابیون خواستار انجام اصلاحات سیاسی و برقراری عدالت در این کشور هستند و بر ادامه تظاهرات مسالمت‌آمیز خود تا تحقق همه خواسته‌هایشان تأکید دارند.

«یوسف ربیع» رئیس مرکز حقوق بشر بحرین نیز گفت: حضور ۳۰۰ دانشجوی بازداشتی در پس میله‌های زندان‌ها آن هم به اتهام‌هایی باطل، مغایر با هنجارهای بین‌المللی و جنایت است و ما از دولت بحرین می‌خواهیم آنها را فورا آزاد کند تا به تحصیل خود ادامه بدهند.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین