رییس اتحادیه نانوایان اهواز: نانوایی‌های اهواز نیاز به بهسازی و بازسازی دارند

رییس اتحادیه نانوایان اهواز: نانوایی‌های اهواز نیاز به بهسازی و بازسازی دارند
رییس اتحادیه نانوایان اهواز گفت: نانوایی‌های اهواز نیاز به بازسازی و بهسازی دارند تا بتوانند با کیفیت بهتری به تولید نان بپردازند.

 

امیر دهقان اظهار کرد: باید تسهیلاتی در قالب وام‌های کم‌بهره در اختیار نانوایان قرار بگیرد تا به تعمیر دستگاه‌ها و بهسازی آن‌ها بپردازند و بتوانند خود را با شرایط روز تطبیق دهند تا نان با کیفیتی به مردم عرضه کنند.

 

وی افزود: پرداخت این وام به نانوایی‌ها کمک می‌کند تا کارگران خوبی را در اختیار بگیرند و با بهسازی ماشین آلات خود می‌توانند با سایر نانوایی‌ها به رقابت بپردازند.

 

دهقان تصریح کرد: فعالیت نانوایی‌های غیر مجاز و بدون مجوز در سطح شهرستان یکی از مشکلاتی است که اتحادیه نانوایان اهواز با آن رو به رو است و باید این مساله از سوی مسئولین پیگیری و با متخلفین برخورد شود.

 

وی عنوان کرد: کیفیت گندم تولیدی در استان و شهرستان بسیار مطلوب است اما آرد تولیدی در شهرستان کیفیت مناسبی ندارد و باید در این زمینه چاره‌اندیشی شود و آرد مناسبی در اختیار تولیدکنندگان نان اهواز قرار بگیرد.

 

رییس اتحادیه نانوایان اهواز در خصوص آزاد شدن قیمت آرد گفت: اگر قیمت آرد آزاد شود می‌توانیم شاهد افزایش رقابت در کیفیت میان نانوایان باشیم.

 

دهقان افزود: نانوایانی که نان بیشتری پخت می‌کنند نیاز به آرد بیشتری دارند و آرد مورد نیاز را به صورت آزاد خریداری می‌کنند و اما اگر قیمت آرد آزاد شود، این مشکل حل خواهد شد و هر نانوا با توجه به نیاز خود آرد را خریداری می‌کند.

 

وی در خصوص افزایش قیمت نان تصریح کرد: قیمت نان در سطح کشور باید همخوانی داشته باشد زیرا نانوایان در کشور دارای مشکلات یکسانی هستند؛ نان عرضه شده در اهواز نسبت به سایر استان‌ها و شهرستان‌ها دارای قیمت پایین تری است که خواستار هماهنگی قیمت آن با سایر استان ها و شهرستان‌ها هستیم.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین