فرهادی: فراموش شده بودم

فرهادی: فراموش شده بودم

امسال در لیست ذوب آهن نامی از اسماعیل فرهادی بازیکن شماره ۱۰ این تیم به چشم نمی خورد او به دلیل مصدومیت از ذوب کنار گذاشته شده است.


فرهادی گفت: من در اواخر لیگ چهاردهم، حدودا ۵ بازی مانده به اتمام لیگ از ناحیه نازک نی مصدوم شدم و همین مساله باعث شد چند بازی آخر تیمم را از دست بدهم. در تعطیلات لیگ هم متاسفانه نتوانستم خودم را برسانم و باشگاه تصمیم گرفت که من را از لیست خارج کند.

خیلی ها بخاطر من از ذوب آهن گله دارند

خیلی ها در مورد خارج شدن نام من از لیست ذوب آهن از باشگاه گله دارند، ولی این تصمیمی بود که مربی و مدیریت باشگاه گرفتند و فکر می کنم این حق آنها باشد. من هم تمام تمرکزم را گذاشتم روی اینکه هر چه زودتر مصدومیتم بهتر شود و بتوانم به فوتبال برگردم. خدا را شکر اینطور که دارد پیش می رود من تا ۱۰ روز دیگر به بهبودی کامل می رسم و می توانم به تمرینات تیمی برگردم ولی قبل از آن باید به باشگاه بروم و در مورد برگشتم با آقای آذری و گل محمدی صحبت کنم.

شماره ۱۰ ذوب آهن به بازیکن دیگری داده نشد

در مدت مصدومیتم از باشگاه با من تماس گرفته می شد ولی هزینه های درمان بخاطر خروج از لیست تیم بر عهده خودم بود. قبل از فصل که با آقای آذری و گل محمدی صحبت کردم آنها عنوان کردند که هر موقع حالم بهتر شد می توانم به تیم برگردم. ولی همانطور که گفتم من در حال حاضر تمام تمرکزم روی بهبودی ام است تا بتوانم هر چه زودتر به فوتبال برگردم. من هم می دانم که شماره ۱۰ ذوب تا امروز به بازیکن دیگری داده نشده ولی من نمی دانم که هنوز نظر باشگاه در مورد بازگشت من به تیم چیست؟ قطعا باید با شگاه جلسه بگذارم و کامل در این مورد صحبت کنم.

نبود من و حدادی فر در ذوب تاثیر گذار است

متاسفانه در این فصل مصدومیت آقای حدادی فر و من مخصوصا در ابتدای لیگ خیلی تاثیر گذار بود. چون تیم ما بازیکنان جوانی دارد و حضور بازیکنان با تجربه می تواند به روند موفقیت تیم کمک کند. مخصوصا اینکه ما امسال باید در دیدارهای آسیایی هم شرکت کنیم و همین مساله باعث می شود که آقای حدادی فر و من  خیلی به تیم کمک کنیم. برای همین امیدوارم که هر چه زودتر مصدومیت ما برطرف شود و بتوانیم دوباره به ترکیب تیم برگردیم. دلم برای فوتبال خیلی تنگ شده و خوشحالم که بالاخره کسی از من یاد کرد چون در این مدت فراموش شده بودم.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین