درام خانوادگی «اتاق جنگ» صدرنشین گیشه سینماهای آمریکا شد

درام خانوادگی «اتاق جنگ» صدرنشین گیشه سینماهای آمریکا شد

فیلم سینمایی «اتاق جنگ» با غلبه بر فیلم «مستقیم از کامپتون» با موضوع موسیقی صدرنشین گیشه سینماهای آمریکا شد.

خبرگزاری فارس: درام خانوادگی «اتاق جنگ» صدرنشین گیشه سینماهای آمریکا شد

فیلم سینمایی «اتاق جنگ» یک درام خانوادگی به کارگردانی «الکس کندریک» است که اخیرا در سینماهای آمریکا اکران شده است.

این فیلم طی سه روز گذشته با ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار فروش و غلبه بر فیلم «مستقیم از کامپتون»، به سه هفته صدرنشینی این فیلم با موضوع موسیقی، پایان داد و خود صدرنشین گیشه شد.

«اتاق جنگ» داستان خانواده‌ای به ظاهر خوشبخت و ایده‌آل است که هر آنچه که لازمه یک خانواده خوشبخت است نیز دارند ولی در این میان زن و مرد خانه را به میدان جنگ تبدیل کرده‌اند و دخترشان نیز در این میان لطمه‌های زیادی دیده است، زنی میانسال که مهربان و مذهبی است وارد زندگی‌اشان می‌شود و به مرور به آنها یاد می‌دهد که با حل مشکلاتشان از خوشبختی‌اشان لذت ببرند.

در این فیلم بازیگرانی چون «تی.سی استالینگز»، «مایکل جونیور»، «جادین هریس» و «تنا دونینگ» ایفای نقش کرده‌اند.

این فیلم ۱۲۰ دقیقه‌ای با بودجه بالغ بر ۳ میلیون دلار ساخته شده و «الکس کندریک»،کارگردان فیلم، با همکاری برادرش «استفان کندریک»، فیلمنامه آن را نوشته‌اند.

با موفقیت فیلم «اتاق جنگ» در گیشه، کارشناسان برآورد کرده‌اند که گیشه سینماهای آمریکا در تابستان امسال با ۴٫۸ درصد رشد نسبت به سال گذشته به فروش ۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون دلار دست یافته است. فیلم‌های اکران شده در تابستان سال ۲۰۱۴، ۴ میلیارد و ۶ میلیون دلار فروش کردند.

بنا بر این گزارش، در حال حاضر فیلم «مستقیم از کامپتون» با ۸ میلیون و ۹۰۰ هزار دلار فروش، «پیاده‌روی در جنگل» با ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار فروش، «مأموریت ناممکن: ملت سرکش» با ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار فروش، «ترانسپورتر: سوخت‌گیری مجدد» با ۷ میلیون و یکصد هزار دلار فروش طی تعطیلات سه روز گذشته به ترتیب جایگاه دوم تا پنجم جدول پرفروش‌ترین فیلم‌های گیشه سینماهای آمریکا را به خود اختصاص داده‌اند.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین