فروش جهانی «مینیون‌ها» به ۷۰۰ میلیون دلار رسید

فروش جهانی «مینیون‌ها» به ۷۰۰ میلیون دلار رسید

انیمیشن سینمایی «مینیون‌ها» پس از حدود دو ماه اکران در سطح سینماهای جهان ۷۰۰ میلیون دلار فروخته است.

خبرگزاری فارس: فروش جهانی «مینیون‌ها» به ۷۰۰ میلیون دلار رسید

انیمیشن سینمایی «مینیون‌ها»  محصول کمپانی «یونیورسال» است که «پیر کافین» و «کایل بالدا»، آن را براساس فیلمنامه‌ای از «برایان لینچ» کارگردانی کرده‌اند.

این انیمیشن که از ۱۰ جولای در کشورهای مختلف جهان به نمایش درآمده است، توانسته فروش خود را از مرز ۷۰۰ میلیون دلار بگذراند.

در این انیمیشن «پیر کافین»، کارگردان، به جای چند مینیون صداپیشگی کرده و علاوه بر او بازیگران سرشناسی چون «ساندرا بولاک»، «جان هام»، «مایکل کیتون» و «استیو کوگان» به جای شخصیت‌های مختلف صحبت کرده‌اند.

صدای «جئوفری راش»، بازیگر فیلم‌هایی چون «شکسپیر عاشق» و «قلم پرها»، نیز در بخش‌های از این پروژه سینمایی، به عنوان راوی شنیده می‌شود.

این انیمیشن و دوبله آن از سوی منتقدان با بازخوردهای مثبت و خوبی روبرو شده است. بیش از همه از صداپیشگی «ساندرا بولاک» در نقش «اسکارلت اورکیل» تقدیر شده است.

انیمیشن «مینیون‌ها» اکنون در جدول پرفروش‌ترین انیمیشن‌های تاریخ سینما، در جایگاه سوم و در جایگاه پرفروش‌ترین انیمیشن‌هایی که توسط کمپانی «والت دیزنی» تولید نشده‌اند، صدرنشین است.

بنا بر این گزارش، فروش فیلم سینمایی «پارک ژوراسیک» با ۹۹۶ میلیون دلار فروش هنوز نتوانسته از مرز ۱ میلیارد دلار بگذرد.

انیمیشن سینمایی «بره ناقلا» نیز اخیرا اکران خود در ده کشور متعلق به آمریکای لاتین از جمله مکزیک، آرژانتین و برزیل آغاز کرده است.

فیلم سینمایی «مستقیم از کامپتون» با موضوع موسیقی که سه هفته در گیشه سینماهای آمریکا صدرنشین بود، در چهارمین هفته از اکران خود از فیلم سینمایی «اتاق جنگ» که یک درام خانوادگی است شکست خورد و اکنون در جایگاه دوم جدول فروش سینماهای آمریکا قرار دارد. و اما این فیلم که اخیرا در کشورهای خارج از آمریکای شمالی اکران شده، تاکنون ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار فروش کرده است. «مستقیم از کامپتون»، اخیرا در سه کشور استرالیا، نیوزیلند و لهستان افتتاح شده است.

قسمت جدید از فیلم «ترمیناتور» محصول کمپانی «پارامونت پیکچرز» تاکنون ۳۲۹ میلیون دلار و «مأموریت ناممکن: ملت سرکش» تاکنون ۳۱۸ میلیون دلار فروش کرده است.

انیمیشن «درون بیرون» محصول کمپانی «پیکسار» نیز ۳۷۸ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار، فیلم سوپرقهرمانانه «مرد مورچه‌ای» محصول استودیوی مارول و والت دیزنی که به تازگی در کره جنوبی اکران شده، ۲۰۰ میلیون و ۵۰۰ هزار فروش کرده است. فیلم «انتقام جویان» نیز با ۹۴۵ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار فروش به مرز یک میلیارد دلار فروش بسیار نزدیک شده است.

فیلم «ریکی و فلش» به تازگی در ۳۰ کشور جهان از جمله انگلستان، آلمان، فرانسه، برزیل و کره جنوبی اکران شده و فیلم «هیتمن» با ۲۹ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار فروش به تازگی در کشورهای روسیه، ارژانتین و کره جنوبی اکران شده است.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین