استاندار: خوزستان منابع انسانی خوبی برای سرمایه گذاری کشورهای مختلف دارد

استاندار: خوزستان منابع انسانی خوبی برای سرمایه گذاری کشورهای مختلف دارد

استاندار خوزستان گفت:این استان در سطح جهان جزء استان های بارز و شناخته شده است و ظرفیت های خدادادی و منابع انسانی خوبی برای حضور و سرمایه گذاری کشورهای مختلف را در اختیار دارد.

به گزارش ایرنا عبدالحسن مقتدایی روز یکشنبه در حاشیه نشست با سفیر کشور آفریقای جنوبی در تهران اظهار کرد: باتوجه به شرایط جدیدی که در کشور به وجود آمده و موفقیت هایی که در مذاکرات با کشورهای مخالف داشتیم طبیعی است که حضور خیلی از کشورها درایران بخصوص استان هایی که ظرفیت خوبی در بخش صنعتی، آب، خاک و شیلات دارند بیشتر شود.
وی افزود: حضور کشورهای مختلف جهان در استان هایی نظیر خوزستان که از ظرفیت های خوب اقتصادی برخوردارند امر طبیعی است و امیدواریم این تعاملات به تعریف وظایف مطلوب بین ایران و کشورهای جهان منجر شود.
استاندار خوزستان به سفر سفیر کشور آفریقای جنوبی در تهران به خوزستان اشاره کرد و گفت: سفیر کشور آفریقای جنوبی در یک برنامه دو روزه از ظرفیت های استان بازدید خواهد کرد و با توجه به شناخت خوبی که از خوزستان دارد بازدید های هدفمندی را در دستور کارخود قرار داده است.
وی بیان کرد: نشست با اتاق بازرگانی و بخش های مختلف صنعتی، بازدید از بنادر خوزستان از دیگر برنامه های سفر دوروزه سفیر آفریقای جنوبی در تهران به استان خوزستان است.
مقتدایی نگاه خوب کشورهای مختلف جهان را به خوزستان افتخاربزرگی برای مردم این استان دانست و گفت:نگاه خوبی که کشورهای مختلف جهان به این استان بخصوص در بخش اقتصادی و بخش کشاورزی دارند یکی از افتخارات بزرگ برای مردم این استان است.
وی ادامه داد: به عقیده من کشور ما و کشور آفریقای جنوبی دو سرزمین بکر برای ایجاد روابط اقتصادی با توجه به مشترکاتی چون بندر، شیلات و گردشگری به شمار می روند.
استاندار خوزستان در خصوص همکاری مشترک دو کشور در بخش گردشگری گفت: این کشور فضای خوبی در زمینه گردشگری داشته و ایران نیز پیشینه تاریخی خوبی در این بخش دارد که امید است این تعاملات باعث تعریف وظایف مفیدی برای دو کشور شود.
ویلیام مکس فلمن وایتد سفیر کشور آفریقای جنوبی در تهران روز یکشنبه به منظور برقراری تعاملات دو سویه با استان خوزستان در بخشهای اقتصادی، گردشگری و کشاورزی نشستی با استاندار خوزستان برگزار کرد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین