معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز: سه دستگاه آنژیوگرافی برای بیمارستان‌های اهواز خریداری شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز: سه دستگاه آنژیوگرافی برای بیمارستان‌های اهواز خریداری شد

آنژیوگرافی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز از خریداری سه دستگاه آنژیوگرافی برای بیمارستانهای امام خمینی (ره) و گلستان اهواز خبر داد.

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی اهواز، ایرج نظری اظهار کرد: یکی از اقداماتی که بعد از اجرای طرح تحول تحول نظام سلامت در کشور آغاز شد، رسیدگی سریع و به موقع به افرادی است که دچار مشکلات قلبی می‌شوند و در نتیجه این تصمیم بار مراجعان بیمارانی که به درمان اورژانسی مشکلات قلبی نیاز داشتند به شکل محسوسی افزایش یافت.

وی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که همواره یکی از دانشگاههای پیشرو در اجرای برنامه‌های طرح تحول نظام سلامت در کشور است، برای رسیدگی بیشتر و بهتر به بیماران قلبی و جبران کمبودهای تجهیزات پزشکی در استان، اقدام به خرید سه دستگاه آنژیوگرافی کرده است تا با استقرار در بیمارستان‌های اهواز کار خدمت رسانی به بیماران با کیفیت و سرعت بیشتری انجام شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه منابع مالی خرید این دستگاه‌ها تامین شده است، افزود: دو دستگاه از این تجهیزات، آنژیوگرافی قلب و یک دستگاه برای اقدامات محیطی است که مراحل خرید این سه دستگاه در حال انجام پیگیری و انجام است.

نظری گفت: برای خرید دستگاه‌های مذکور بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه در نظر گرفته شده است که یک دستگاه آنژیوگرافی قلب در بیمارستان امام خمینی (ره) و دو دستگاه دیگر در بیمارستان گلستان مستقر می‌شوند.

وی عنوان کرد: همچنین دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به دنبال راه اندازی یک مرکز جامع قلب است که به همین منظور و بعد از کارشناسی‌های صورت گرفته، طبقه سوم و چهارم اورژانس بیمارستان گلستان اهواز برای راه اندازی این مرکز در نظر گرفته شد.

معاون درمان دانشگاه با بیان اینکه با راه اندازی این مرکز خدمات ارزشمندی به بیماران ارائه خواهد شد، گفت: برای تکمیل این پروژه بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال از اعتبارات اختصاصی دانشگاه در نظر گرفته شده است که مناقصه آن انجام شده و به پیمانکار مربوطه واگذار شده تا هرچه سریع‌تر اقدامات لازم صورت گیرد.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین