امام جمعه موقت اهواز:نباید گناه ردصلاحیت افراد را به شورای نگهبان منتسب کنیم

امام جمعه موقت اهواز:نباید گناه ردصلاحیت افراد را به شورای نگهبان منتسب کنیم

 

خبرگزاری فارس: حزب‌الله لبنان مایه افتخار اسلام و جهان عرب است/نباید گناه ردصلاحیت افراد را به شورای نگهبان منتسب کنیم

امام جمعه موقت اهواز گفت: حزب‌ا… لبنان مایه افتخار اسلام و جهان عرب است.

 آیت‌ا… محسن حیدری در خطبه‌های نماز جمعه اهواز با محکوم کردن تروریستی خواندن حزب‌ا… لبنان توسط شورای همکاری خلیج‌فارس، اظهار کرد: حزب‌ا… لبنان مایه افتخار اسلام و جهان عرب است و این افتخار برای این گروه مقاوم کافی است.

وی افزود: کشورهای عربی با این اقدام آبرویی برای خود باقی نگذاشته و تحت نفوذ اسرائیل بودن را به همه مردم دنیا ثابت کردند.

خطیب موقت جمعه اهواز با اشاره به قانون انتخابات در کشور، تصریح کرد: این قانون نیاز به بازبینی دارد و باید تغییر کند ضمن این که نباید گناه ردصلاحیت افراد را به شورای نگهبان منتسب کنیم.

آیت‌ا… حیدری تاکید کرد: همه وظیفه دارند که حرمت شورای نگهبان و هیئت نظارت را نگه داشته و اجازه ندهیم که جایگاه این نهاد مهم کشور تضعیف شود.

وی در ادامه با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه(س)، افزود: بر اساس توصیه‌های مقام معظم رهبری در عزاداری ایام فاطمیه باید از طرح مباحث تفرقه‌انگیز و توهین‌آمیز نسبت به اهل سنت خودداری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام به دنبال راه‌ انداختن جنگ بین شیعه و سنی در کشورهای مسلمان هستند و ما نباید بهانه به دست آنان بدهیم.

وی در پایان با گرامی‌داشت یاد و خاطره حجت‌الاسلام سید احمد خمینی(ره) فرزند بنیان‌گذار جهموری اسلامی، بیان کرد: ایشان یاری وفادار و مشاوری امین برای رهبر کبیر انقلاب اسلامی بودند که پس از رحلت حضرت امام(ره) در کنار رهبری مانده و وفادار به ولایت‌فقیه بودند.

درباره نویسنده

7474مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین