شفافیت سبب پیشرفت کشور می‌شود ؛ سامانه ثبت دارائی مسئولان مانع دست دارازی به بیت‌المال می‌شود

عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: با افزایش ایجاد شفافیت در همه امورات مسئولان کشور، به مسیر پیشرفت و آبادانی هر چه بهتر کشورمان کمک خواهیم کرد.
علی گلمرادی در گفت‌وگو با خانه ملت، به رونمایی از سامانه ثبت اموال و دارایی مسئولان از سوی قوه قضائیه اشاره و اظهار داشت: به همان اندازه‌ای که در بین دستگاه‌های گوناگون کشور شفاف سازی ایجاد شود؛ قطعا اعتماد عمومی افزایش پیدا می‌کند و این کار باعث می‌شود؛ که اگر مسئولی بخواهد به بیت‌المال دست دارازی کند، جرات این کار را نداشته باشد.
وی در ادامه افزود: رونمایی و افتتاح این سامانه یک اتاق شیشه ای را بوجود می‌آورد؛ تا همه مردم بواسطه قوه قضائیه از آن مطلع شوند.
* مردم باید در جریان امورات مسئولان خود قرار بگیرند
نماینده مردم ماهشهر، هندیجان، امیدیه و بندر امام به ایجاد شفافیت در جلب اعتماد عمومی اشاره و تصریح کرد: قطعا شفافیت و در معرض دید مردم قراردادن همه کارها و عملکردهای مسئولان، سبب جلب اعتماد عمومی می‌شود، در واقع این انقلاب و مملکت از آن مردم است؛ بنابراین مردم باید در جریان امورات مسئولان خود قرار بگیرند.
* مشکلات کنونی کشور همه به عدم شفافیت برمی‌گردد
این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: مشکلات کنونی کشور همه به عدم شفافیت برمی‌گردد و همین مسائل هم باعث می‌شوند که دشمنان دائما بر طبل نا امیدی مردم و همچنین سوء استفاده ابزاری برای خود قرار دهند.
* بنده اموال خود را در این سامانه ثبت خواهم کرد
عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس تاکید کرد: قطعا؛ بنده اموال خود را در این سامانه ثبت خواهم کرد و به دیگر مسئولان هم پیشنهاد می‌کنم، که این کار حتما و بخاطر ایجاد شفافیت بیشتر در کشور انجام دهند، تا اینکه کشور با یک شفافیت بیشتر به مسیر پیشرفت و آبادانی خود ادامه دهد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین