نماینده مردم ایذه : مشکلات کشور از ناکارآمدی مسئولان است

نماينده مردم ايذه :  مشکلات کشور از ناکارآمدی مسئولان است

نماینده مردم ایذه گفت: مسئولان ارشد کشور باید پاسخ دهند که به جز گرفتن اقامت برای فرزندان خود و ثروت‌های بادآورده چه کرده‌اند؟ چند مسئول دو پاسپورتی است؟
خادمی در نطق خود ضمن تشکر از نیروهای نظامی، امنیتی و اطلاعاتی کشور که معادلات آمریکا را در خاورمیانه به هم زدند و موجب ترس آنها شدند، ادامه داد: در صورتی که در بخش‌های دیگر اطلاعاتی، سیاسی، اقتصادی و نظامی چنین عمل شود، فقر و بیکاری و فساد در کشور از بین خواهد رفت. متأسفانه در بخش سیاسی به درستی عمل نشده است.
نماینده مردم ایذه در مجلس در بخش دیگری از نطق خود خطاب به رئیس‌جمهور، یادآور شد: آقای روحانی در جلسه‌ای که با نخست وزیر انگلیس داشتید، وی گفت که به گلاسگو بیایید تا جلسه‌ای داشته باشیم. همان جایی که شما درس خوانده‌اید اما شما در پاسخ به وی خندیدید.
اگر به جای شما بودم از آنها دعوت می‌کردم تا به خوزستان و مسجدسلیمان بیایند، جایی که نفت آن موجب توسعه اروپا شد. دعوت می‌کردم در بوشهر جلسه‌ای بگذاریم که رئیس‌علی دلواری با شما جنگید.
خادمی تصریح کرد: نتیجه عملکرد همه دولتمردان گذشته جز فقر، بدبختی، بیکاری، فساد اقتصادی، از دست رفتن منابع زیرزمینی، کاهش ارزش پول ملی، ناامنی، رانت، به وجود آمدن دو طبقه ثروتمند و فقیر، به وجود آمدن قشری تازه به دوران رسیده و از بین رفتن اعتماد چیز دیگری نبوده است. چرا کشوری با ۸ درصد منابع دنیا و یک درصد جمعیت جهان را به چنین روزی انداخته‌اید؟
عضو کمیسیون انرژی مجلس اضافه کرد: فقر، بیکاری و فساد بیداد می‌کند، مقام معظم رهبری سال‌های گذشته فرمودند که «فساد اقتصادی یک بیماری است، بیماری مُسری که اگر جلوی آن را نگیرید، گسترش پیدا می‌کند»، مسئولان ارشد کشور باید پاسخ دهند که به جز گرفتن اقامت برای فرزندان خود و ثروت‌های بادآورده چه کرده‌اند؟ چند مسئول دو پاسپورتی است؟ چند مسئول هر ساله برای تفریح و دیدار با خانواده به آمریکا می‌رود؟
خادمی گفت: سران نظام باید شفاف بگویید که آیا فرزندانتان هم‌اکنون در آمریکا، انگلیس و کانادا هستند؟ اگر نیستند چرا اعلام نمی‌کنید؟ آیا نگران دادن اطلاعات کشور به بیگانگان نیستید؟ چطور در این شرایط می‌خواهید با آمریکا و انگلیس مبارزه کنید؟
وی یادآور شد: اکثر مشکلات ما از آمریکای خبیث نیست. حضرت امام(ره) نیز فرمودند «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند». وای به حال مردمی که توسعه کشور را منوط به روی کار آمدن رئیس‌جمهوری در کشور دیگر بدانند.
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی، تصریح کرد: مشکلات کشور از خود ما، ناکارآمدی مسئولان، فساد اقتصادی، عدم جدی بودن در کار، نداشتن برنامه و عدم نظارت مجلس بر امور اجرایی است، ما باید به فکر فرزندان کشور باید باشیم. مسئولان باید لحظه‌ای درنگ کنند تا شناختی از خود، کشور و جهان اطراف پیدا کنند.

درباره نویسنده

7474مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین