سخنگوی قوه قضائیه : سیاسیون صف خود را از ضد انقلاب جدا کنند

سخنگوی قوه قضائيه : سیاسیون صف خود را  از ضد انقلاب جدا کنند

اسماعیلی اظهار کرد: در آزادی دکتر سلیمانی نقش قوه قضائیه آن گونه که باید، اعلام نشد. ما از وزارت خارجه در این کار تشکر می‌کنیم.
سخنگوی دستگاه قضا گفت : قوه قضائیه در آزادی و مبادله یک زندانی دو تابعیتی چینی- امریکایی با دکتر سلیمانی مساعدت کرد و اگر موافقت قوه قضائیه در رابطه با این زندانی دو تابعیتی جاسوس وجود نداشت، وی آزاد نمی شد.
اسماعیلی در خصوص به بازداشت دو چهره سیاسی اصلاح طلب و امضای بیانیه‌ای توسط ۷۷ نفر عنوان کرد : گروه‌های سیاسی اصلاح طلب و اصول‌گرا صف خود را از افرادی که مقابل نظام ایستاده‌اند جدا کنند و خود را از آن‌ها مبرا کنند، نه اینکه افراد بازداشتی را به خود منصوب کنند.
وی گفت: بیانیه اخیر نوعی حمایت از آن‌ها بود و برخی افراد گفتند که ما آن را امضا نکردیم و برخی هم گفتند که ما متن را نخواندیم یا متن منتشر شده متفاوت بود.
سخنگوی دستگاه قضا خاطرنشان کرد : در این رابطه اقدام قضایی انجام شد و افراد احضار و از آن‌ها سوال شد و برخی گفتند متن تغییر کرده است و…، اما برخی متن را قبول داشتند که برای آن‌ها قرار تامین صادر شد و تعدادی از آن‌ها با سپردن قرار تامین آزاد شدند و فقط تعداد کمی به علت نسپردن تامین در بازداشت هستند.

درباره نویسنده

7477مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین